DE CE NU IL VOTEZ PE TRAIAN BĂSESCU !

In nov.2004 T.Băsescu nu a AJUNS PRESEDINTELE ROMÂNIEI DATORITĂ CALITĂTILOR sale pshice si morale ci datorită manevrelor sale deloc ortodoxe si faptului că:
a) ION ILIESCU nu a mai candidat din cauza CONSTITUTIEI;
b) ADRIAN NĂSTASE contracandidatul său a fost SANTAJAT si DISCREDITAT permanent;
c) Alegătorii s-au lăsat păcăliti de promisiunile lui demagogice: „ Să trăiti bine”, „ O Românie pentru toti românii ” ;
d) Alegerile au fost fraudate ( cum chiar el a spus).
REPET ce-am afirmat si anterior :
Nu am nimic cu OMUL Băsescu si familia sa .
Am ceva cu PRESEDINTELE ROMÂNIEI si actual CANDIDAT pentru incă un mandat care in campania electorală din 2004 a PROMIS MULTE dar n-a FĂCUT NIMIC ,a spus UNA si a făcut ALTA !
EU NU-L VOTEZ pe candidatul Traian Băsescu ca presedinte pentru că:
1) A desfiintat FLOTA comercială maritimă si fluvială si nici până acum nu stim ADEVĂRUL legat de această operatiune;
2) Manipulând in folosul său PDL l-a determinat pe acesta să emită LEGI si ORDONANTE care au luat dreptul constitutional al pensionarilor militari la MUNCĂ prin interzicerea CUMULULUI de PENSIE cu SALARIUL si DIMINUAREA PENSIEI stabilite prin DECIZIE in baza unor LEGI ORGANICE pe motiv de „PENSII NESIMTITE” ;
3) A inaintat in grad pe criterii politice ( trecerea de la un partid la PDL ) pe unii generali care nici n-au absolvit L.M.,Sc.Militară si Academie Militară;
4) S-a folosit permanent in mandatul său de dictonul „ DIVIDE ET IMPERA” distrugând coalitiile DA ( PDL+ PNL ) si PDL + PSD ;
5) A pus mai presus de toate interesele PDL,familiei,rudelor,prietenilor si clientelei politice in detrimentul POPORULUI ROMÂN ( ap.de UN MILION de euro al fiicei mari,propulsarea ca europarlamentar a fiicei mici, afacerile fratelui său etc ) practicând in văzul lumii favoritismul si nepotismul ;
6) A interpretat CONSTITUTIA in după interesul său 😦 opozitia 65% si el numeste premier de la PDL ) sfidând in acest fel OPOZITIA, DEMOCRATIA ,PARLAMENTUL si POPORUL ROMÂN;
7) De-a lungul mandatului său a făcut tot felul de promisiuni după care le-a reformulat păcălind in acest fel pe toti;
8) A jignit pe cei care i-au pus intrebări incomode Ion Iliescu,Emil Constantinescu,jurnalista ( tigancă imputită );
9) A indus in eroare poporul român ( răpirea ziaristilor );
10) In confruntările cu contracandidatii săi pentru functiile unde a candidat a dat dovadă de lipsă de respect,bun-simt practicând direca atacul la persoană ( S.Oprescu in 2000 pt.primăria capitalei,A.Năstase in 2004 pt.presedintie,C.Antonescu in 2009 cu referire la fosta sotie care s-a sinucis ,ION ILIESCU in 2009 desi nu candidează etc etc );
11) Pentru a-si atinge obiectivele politice personale a mintit ( „ nu am stiut de fosta sotie a lui C.A.) etc etc ;
12) A sfidat legile tării stiind că nimeni nu are curajul să-l intrebe 😦 chef cu Becali până noaptea târziu si apoi pleacă cu masina personală conducând sub influienta băuturilor alcoolice ) iar politia ii ridică permisul unuia ce doar miroase a alcool);
13) S-a compromis in nenumărate ori numai pentru a demonstra că este „ un presedinte jucător ” ;
14) A făcut tut felul de gafe politice punând in pericol relatiile externe a ROMÂNIEI ( M.Neagră nu-i lac rusesc );
15) A fost umilit pe plan international ( cazul BERLUSCONI );
16) In mandatul său nu a demonstrat că are calitătile unui bun presedinte !
SUNT DOAR CÂTEVA DIN MOTIVELE CARE MĂ DETERMINĂ CA SĂ NU-L VOTEZ PE TRAIAN BĂSESCU !
PS !
Sunt convins că mai sunt SI ALTE MOTIVE dar acum imi scapă iar dacă cititorii acestui modest articol vor mai adăuga si altele NU MĂ VOI SUPĂRA DELOC !
Nu oblig pe nimeni să tină cont de ele in 22/11 si 06/12 ! Fiecare VOTEAZĂ după CUM II DICTEAZĂ CONSTIINTA !
AM TOTUSI O MARE RUGĂMINTE :

MERGETI LA VOT INDIFERENT CU CINE VOTATI !

Aliosa pontonierul.

166 de gânduri despre “DE CE NU IL VOTEZ PE TRAIAN BĂSESCU !

  1. NU L-AM VOTAT DAR TOTUSI A CÂSTIGAT !
    FELICITĂRI DOMNULE PRESEDINTE chiar dacă eram convins că vei pierde !
    VIATA MERGE INAINTE si noi odată cu ea !

  2. @ NELU,
    BUNĂ DIMINEATA STĂPÂNE CRITIC LITERAR !
    Mai pot eu oare spune ceva când tu ai fost atât de obiectiv si critic ?
    Ferească SFÂNTUL să incerc a te combate că nu am nici o sansă mai ales că ai spus totul fără echivoc sesizând perfect ce a gândit autorul.
    In altă ordine de idei te rog SĂ PĂSESTI CU INCREDERE PRIN CULOARUL FĂCUT AZI LA PRIMA ORĂ prin CÂMPUL DE MINE INSTALAT ANTERIOR si pe care pe bună dreptate tu l-ai găsit NEMARCAT DE MINE de ceva timp.
    Mergi acolo prietene si ceartă-mă TOT ACOLO unde mă simt mai in largul meu dar tot la fel de virulent.
    E ultima zi de campanie electorală SI CE-AM AVUT DE SPUS AM SPUS.
    De aici in colo FACE fiecare după cum ii dictează CONSTIINTA si de ce nu chiar INTERSELE !
    Eu unul sunt de mult hotărât CHIAR DE LA INCEPUTURI si o SĂ VOTEZ pentru STABILITATE si IESIRE din CRIZĂ ,adică,O SĂ VOTEZ cu MIRCEA GEOANĂ !
    WEKEEND PLĂCUT PRIETENE !

  3. Nelu

    Consideratiuni critice si subiective asupra eseului
    pamfletic -Fanfaroane-

    Ideea centrala dezvoltata de autor, in maniera
    comprehensiva, este prezentarea raului, inamicului,
    zmeului din poveste, care prin actiuni malefice si
    tactici de lupta neconventionale, pune in alerta,
    inca nu stim pe cine, dar Ii cunoastem aliatii:
    „acelor fara nici un rost”!
    Fanfaronul pare sa aiba o pregatire speciala, in
    conditiile luptei la supravietuire, actionand pe
    spatii imense, strategice, tactice si domestice!
    „Vei merge sa calci pe-o mare de spini”
    Prin actiuni neconventionale, specifice, sadomasochiste
    „dureri de falci” „suspine” „incendierea plamanilor”
    refuzul hidratarii, folosind arama biologica;”pe maini
    numai pete”- creeaza haos si instabilitate, ducand
    perioada de tensiune la dimensiuni cosmice!
    Fanfaronul pare sa fie atemporal:
    „sa crezi ca esti tare,sa ai zile multe”
    In sfarsit, el constientizeaza abia in data de
    06.12.2009, ora 21.00, ca actiunile lui au fost zadarnice
    „Cand in sfarsit vei constientiza
    Va fi numai in mintea ta,
    Si-acelor fara nici un rost”

  4. S-a incheiat si MAREA CONFRUNTARE !
    Am urmărit-o de la inceput la sfârsit si am stenografiat toate discutiile.Nu-i timp acum de detalii dar câteva constatări tot o să le spun . Băsescu nu s-a dezmintit ! A fost cel pe care l-am caracterizat in postările anterioare in cele patru articole dedicate CAMPANIEI ELECTORALE PREZIDENTIALE si nu mă voi referi decât la câteva din mârsavele lui obiceiuri dezgustătoare.In loc de un PROGRAM VIABIL DESPRE IESIREA DIN CRIZĂ a apelat din nou la DIVERSIUNE si abaterea atentiei de la proasta guvernare a PDL si a lui ca presedinte.A introdus atacul la persoană intrebând ca disperatul DE CE GEOANĂ s-a-ntâlnit cu VÂNTU vrând să inoculeze in mintea românilor bănuieli pentru a mai câstiga un vot .A apelat din nou la MINCIUNĂ jurând cu mâna pe BIBLIE că nu l-a lovit pe acel COPIL când o tară intreagă a văzut filmuletul cu acel episod. A incheiat că dacă ajunge GEOANĂ presedinte tara va fi pe mâna lui VÂNTU,PATRICIU,VOICULESCU fără a se gândi la Videanu,Berceanu,Blaga,Udrea,Ridzi de care toti românii s-au săturat la fel ca si de el.Si-n final mai spun că am privit cu DISPRET TOTAL pe DOI TRĂDĂTORI DE PSD care in schimbul unei STELE in plus au trecut la PDL făcând galerie marinarului care se scufundă INCET dar SIGUR pe fundul OCEANULUI NEGRU si RECE !
    Deocamdată atât.NOAPTE BUNĂ TUTUROR ! Pe mâine !

  5. FANFAROANE !

    Oriunde vei merge să calci
    Pe-o mare de spini
    Să ai mari dureri de fălci
    Si mereu să suspini.

    Să-ti ardă plămânii de sete
    Si apă să nu poti să bei
    Să ai pe mâini numai pete
    Si să n-adormi dacă vrei.

    Să plângi,dar lacrimi să nu versi
    Obrazu-ti rămână mereu uscat.
    Să vezi adevărul dar să nu-l crezi
    Să fii mereu neâmpăcat.

    Să crezi că esti tare,să ai zile multe
    Si-n sărăcie tu să trăiesti
    Iar ruga ta nimeni să o asculte
    Pe măsură ce-mbătrânesti.

    Când in sfârsit vei constientiza
    Ce mare FANFARON ai fost
    Va fi numai in mintea ta
    Si-acelor fără nici un rost.

  6. @ MITRU,
    Le-am EXPLICAT in toate postările că sunt niste jigodii ce nu merită nici o atentie,că sunt mai rău ca hienele ce mănâncă numai hoituri,că put a mort de la postă,că sunt ipocriti si demagogi,că sunt in stare să calce pe cadavre pentru asi atinge scopul DAR,TOT DEGEABA !
    Nu vor să recunoască că au pierdut si se agată ca disperatii si de un pai de grâu numai ca să iasă la liman .
    Numai participarea in număr cât mai mare la VOT si cu hotărârea tuturor nemultumitilor de a-l vota pe GEOANĂ,ANTONESCU si KLAUS ii putem OBLIGA SĂ INTELEAGĂ CĂ ROLUL LOR PE SCENA POLITICĂ ROMÂNEASCĂ S-A SFÂRSIT !

  7. ALIOSA
    Provebul este putin mai lung „Ride ca proasta in p…, cand vede salamul”. Te rog frumos sa-ti corectezi textul si sa-l explici suitei de domni, probabil si doamne, pe care ii tot „respecti si venerezi” explicit, pe acesti pupincuristi BASASCIENI. Despre mine eu ii respect si mai ca tine, dar nu pot aici, sa ma exprim tanchistic, in stilul MIHAI BRAVU s-ar mototoli ecranul.

  8. @ MITRU,
    Am pomenit de INDIVIDUL fără SCRULULE NUMAI CA SĂ SCOT IN EVIDENTĂ PRACTICA DEZGUSTĂTOARE a PDL si-a camarilei lui Băselu pentru că SUNT MULTI DOAMNE cei la fel ca el un NIMENI si NIMIC !
    Iartă-mi proverbul cel voi spune dar, „ râde ca proasta-n p…!
    Si totusi,SĂ NE FEREASCĂ DUMNEZEU de cei ca el !
    Cât despre celelalte CONSTATĂRI CORECTE ale TALE „ JOS PĂLĂRIA” dar eu nu-ti pot oferi „PĂLĂRIA” că nici pentru mine n-am !
    Iti doresc insă SINCER si din toată INIMA MULTĂ SĂNĂTATE si dă-i inainte că-i lasi pe multi fără cuvinte !

  9. Draga ALIOSA
    Tu chiar bagi in seama toate nimicurile? L-ai vazut aseara pe BOUREANU si te-ai apucat sa faci reclama unui produs uzat deja moral si fizic (iertare, a se citi psihic)?. Acest om (ii putem spune si asa, dar cu o oarecare ingaduinta) poate fi remarcat doar pentru agresivitatea sa verbala si tupeul nemarginit, cat despre cultura generala, politica sau de orice natura, ce putem spune mai mult de cat: Este un imbecil perfec dar frumos! Cine doreste sa aibe in fata modelul imbecilului deplin talabanizat nu are decat sa-l priveaca si sa-l asculte pe acest tip care merita a fi descris in amanunt intr-o carte de psihoterapie. Dar sa revenim putin la ziua de ieri, pursisimplu am ramas stupefiat de turnura evenimentelor, am aflat astfel ca noi luptam cu o himera – comunismul (acum dupa 20 de ani de la revolutie sau ce o mai fi fost), am aflat, cu stupoare, ca orice alianta dintre partide trebuie sa aibe acordul tatucului de la COTROCENI, altfel este imorala (Sever Voinescu-Cotoi), am mai aflat ca t’oas pres BASELU-CAFTANGIU a inceput sa mai si recunoasca din trasnaile facute, ce-i drept cam tarzior. Am mai aflat ca t’oas pres nu a renuntat la a ne minti cu nerusinare (vezi episodul cu filmuletul). Mai cred ca in aceste zile vom afla altele si mai si.

Lasă un comentariu