DIN NOU IMPREUNA!

Așa cum am hotărât, la ȋntâlnirea Promoției 1969 L.M. din anul 2009, să ne ȋntâlnim ȋn fiecare an, absolvenții fostei clase a XII-a A s-au reȋntâlnit și ȋn anul 2016 ȋntr-o locație situată ȋn minunatul și scăldatul de istorie și cultură, orașul Iași, gazde fiind minunații noștrii colegi Cozma Ștefan și Trofin Ioan. Au participat 16 colegi pe care ȋi puteți revedea, așa cum arată ȋn prezent, ȋn paginile catalogului clasei a XII-a A.
Pe durata ȋntâlnirii, 25-29 iulie 2016, am profitat de imensa ofertă culturală și turistică a Iașului și de bogatele cunostințe puse la dispoziție de colegii gazda. Nu am uitat că viața nu ȋnseamnă doar consum de cultură si emoții și ne-am repezit și la ofertele culinare pe care le-am găsit ȋn restaurantele Iașului. Toți colegii prezenți am promis să nu ȋntrerupem acest lanț al amintirilor și să-l ȋntărim anul viitor ȋntr-o locație din județul Brăila, sub deviza “Din nou ȋmpreună!“, amfitrion fiind colegul nostru Gurău Petru.
A consemnat,
Trofin Vasile

Această prezentare necesită JavaScript.


Un gând despre “DIN NOU IMPREUNA!

  1. Buna dimineata fosti COLEGI !
    De pe malul DUNARII batrane,
    in ciripitul vesel de pasarele ” din Padurea Nebuna „,
    din manoasa Campie a DeliOrmanului,
    Aliosa de la XII-D , va felicita pentru INTALNIRE
    si va ureaza voua si familiilor voastre,
    multa SANATATE si la cat mai multe asemenea INTALNIRI !!! 🙂 🙂 🙂
    Un bonus pentru prietenul Trofin Vasile care a consemnat stirea ! 🙂
    si doua bonusuri pentru prietenul Nicu Scutaru care administreaza blogul promotiei noastre !! 🙂 🙂
    Am onoarea sa va salut,
    Col(r) A.P. ( Aliosa)

Lasă un răspuns

