Din Iasi, D-ul va saluta!

În periada 7 – 10 iulie 2016 a avut loc, în garnizoana Iaşi, revederea absolvenţilor clasei a-XII-a D a Liceului Militar „Stefan cel Mare”, prilejuită de aniversarea a 50 de ani de la îmbrăţişarea carierei militare şi 47 de ani de la absolvirea liceului, în organizarea de excepţie a domnului Colonel Stelian Silviu BĂDĂRĂU. Am fost onoraţi de prezenţa dirigintelui nostru, domnul Profesor Doctor George ISTRATE şi a distinsei sale soţii. Au participat colegii noştri de excepţie: Vasile AMARIEI, Silviu BĂDĂRĂU, Zenobie BOAR, Dumitru CANACHE, Neculai CAZAMIR, Vasile CIUCHINĂ, Ionel ELEFTERIU, Ilarion ISOPESCU, Corneliu LALA, Ioan ORBAN, Dimitrie RUSU, Iosif STOICA si … Gil, Virgil COBZARU! Sincere mulţumiri!
(Mesaj postat de  Gil Cobzaru pe pagina sa de Facebook)

Această prezentare necesită JavaScript.

4 gânduri despre “Din Iasi, D-ul va saluta!

  1. Aliosa, am mai spus candva, blogul nu este al meu ci este al nostru, al celor din promotia 1969. Este adevarat ca impreuna cu Ilie, fie-i tarana usoara, l-am infiintat, insa ulterior am dat drept de autor, unor colegi, ar fi trebuit cate unul de la fiecare clasa. Deocamdata au acest statut: Lazar Eugen si Roman Dumitru de la B, Chiba Ioan de la C, Popovici Alexandru alias Aliosa de la D, Miron Ghe. si Otu Petre de la E, Ardelean Ioan de la I. Statutul de autor iti da dreptul de a scrie articole, de a incarca fotografii, de a edita, de a publica in nume propriu. Pentru colegii din clasele A, F, G, H ii rog si pe aceasta cale sa se ofere voluntar doar cate unul, conditia prealabila fiind sa-si deschida un cont persoanal in wordpress, apoi sa-mi comunice adresa de email sau numele de utilizator wordpress.
    Aliosa, cu privire la articolul de fata, fotografiile le-am primit de la colegul Ilarion Isopescu, care mi-a multumit anticipat si apasat pentru postare. Textul nu-mi apartine este al colegului Virgil Cobzaru, care a publicat si pe Facebook fotografii de la intalnire. Doar titlul imi apartine.
    Aliosa nu putem sa obligam pe cineva sa comenteze, sa scrie impresii de la intalnire intr-un spatiu public, trebuie sa fie un act deliberat. Unii poate nu obijnuiesc sa comenteze pe blog, vorba olteanului. Tie, iti vine usor, ai un blog personal unde ai exersat si ai ajuns la un nivel ridicat cu frecventa postarilor si a numarului de comentatori. Felicitari! Iti doresc sanate, sa ai numai bucurii alaturi de cei dragi tie, sotie, copii, nepoti!

    Nicu Scutaru

    1. Salut prietene ! 🙂
      La ale tale lamuri si precizari de mare MAESTRU,
      eu nu mai pot adauga decat atat :
      – Sa ne traiesti ani multi si fericiti Nicu ! 🙂
      Alexandru Popovici.

  2. Salut Maestre !
    Fiind sigur ca NICI UNUL dintre fostii nostri colegi de LM promotia 1969 care au participat la intalnirea de la IASI nu-si va consuma TIMPUL pretios ca sa-ti MULTUMEASCA pentru postarea pe BLOGUL PROMOTIEI noastre a acestui eveniment, din RESPECT pentru TINE, administratorul actual al BLOGULUI dar si ” IN MEMORIAM ” fondatorului BLOGULUI, ILIE MATRA trecut prea de vreme in LUMEA celor DREPTI,
    da-mi voi sa-ti MULTUMESC eu, din toata ❤ pentru gestul tau nobil

    1. PS !
      Ca sa nu fiu inteles gresit ,cum GRESIT am fost INTELES tot timpul de fostii mei colegi de clasa XII-D, precizez ca am dat LIKE pentru tine, MAESTRE !!! 🙂 🙂 🙂
      Sa ai parte de o Duminica Binecuvantata atat tu,
      cat si sotia, copiii , nepoatele si nepotii ! 🙂
      Cu prietenie,
      Aliosa.

Lasă un răspuns

