Intalnire la Viseu de Sus, 4-8 august 2015

Si in acest an, 2015, am recidivat. In perioada 04-08 august 2015 , 18 colegi din fosta clasa a XII-a A , L.M. Stefan Cel Mare  – Campulung Moldovenesc , jud. Suceava , ne-am adunat , impreuna cu tovarasele de viata , de copii si de nepoti , la Pensiunea Nagy din Viseu de Sus , jud. Maramures. Noua ni s-au alaturat si trei invitati , Marinescu Constantin de la „C”, Tira Vasile de la „H”si Badea Constantin de la „Dimitrie Cantemir ” carora le-au placut stilul nostru de a mentine vie flacara tineretii.Pe toata durata intalnirii am cautat sa imbinam placutul cu utilul in sensul ca am imbinat perfect petrecerea cu dorinta de a cunoaste cultura si traditiile locului. Toti cei prezenti am decis sa recidivam.

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

