Fotografii… istorice

Am primit dela un coleg, care tine sa ramina anonim, o serie de fotografii. Multi va veti regasi in ele.

Această prezentare necesită JavaScript.


Un gând despre “Fotografii… istorice

  1. Dragi colegi,

    Aceste fotografii, marcate de trecerea timpului, ne ajuta sa ne intoarcem in anii de liceu militar. La sfarsitul primului an, clasa a X-a, o parte dintre colegi au mers intr-o excursie prin tara. Am recunoscut cateva locuri : manastirea Agapia, mormantul Veronicai Micle, Casa memoriala Ion Creanga, Barajul de la Bicaz, Cheile Bicazului, Castelul Peles.

    Imi spunea Ilie ca a primit fotografiile de la un coleg care nu a voit sa-si decline identitatea. Eu il banui pe cineva de la E, dupa pozele din sala de clasa si din sala de sport. I-am recunoscut pe Duhan, Miron, Stafie, Turluianu, Constantin, Haidau… Lipseste din poze fotogrfaul! Cine de la E avea aparat de fotogrfaiat? …
    Am vazut si o poza de grup cu ai mei colegi din C.
    Amintiri, amintiri… Multumesc mult colegului … pentru aceste emotionante fotografii… din secolul trecut.

    O zi buna sa aveti!
    Nicu Scutaru

Lasă un răspuns

