Colegii clasei a XII-a A s-au reîntâlnit la Cluj-Napoca!

Această prezentare necesită JavaScript.


Am primit de la colegul Vasile TROFIN „albumul cu fotografii” (un fişier video) „procesat” de dânsul în aşa fel încât să redea pas cu pas momente din întâlnirea ce a avut loc în zilele de 26, 27 şi 28 ale lunii august, a.c., în municipiul CLUJ-NAPOCA!

Colegii … de la clasa a XII-a A s-au reintalnit si in acest an la Cluj Napoca pentru a aniversa 42 ani de la absolvire si 61 sau 62 de ani de viata. De organizarea intalnirii s-a ocupat familia Mircea BODEA. Moderator a fost , ca de fiecare data, Nicu TIMOFIE. A fost o intalnire placuta care a lasat frumoase amintiri . Am imbinat perfect utilul cu placutul. S-au realizat si multe fotografii pe care le-am adunat si sortat in asa fel incat sa se reflecte evenimentele in ordinea lor temporara si spatiala. Rugamintea colegilor catre tine este sa gasesti ceva spatiu si sa le postezi pe blogul promotiei si , daca se poate , in ordinea in care sunt arhivate …Deocamdata ma multumesc daca postezi ce iti transmit si iti multumesc anticipat. (din mesajul primit prin e-mail de la colegul Vasile TROFIN)

Dacă veţi avea răbdarea să le vedeţi vă veţi da seama că a fost o revedere plăcută, emoţionantă. Imaginile vorbesc de la sine! Vizionare plăcută!
Nicu SCUTARU, (coautor).

Un gând despre “Colegii clasei a XII-a A s-au reîntâlnit la Cluj-Napoca!

  1. Nicu

    Bună dimineaţa,

    Să ne bucurăm de încă o zi de Vară târzie (să nu se supere Toamna!) . Fotografii una şi una, expresive (nu mă pricep la aprecierea artei fotografice). Nu sunt vorbe gratuite, dacă spun că trebuie să-ţi mulţumesc Vasile TROFIN pentru darul acesta. Sper să se bucure privind şi vizitatorii care nu sunt colegi cu noi şi nu sunt nici din Cluj. Eu zic că ai prins în obiectiv în afara de clipele frumoasei întâlniri şi ce are mai frumos oraşul şi împrejurimile lui.
    P.S.
    Am făcut acest comentariu şi pentru a atrage atenţia asupra acesei postări. Puţine vizualizări de ieri până azi. (Nu-mi place să centrez şi tot eu să dau cu capul!!)
    Un sfârşit de săptămână plăcut!

Lasă un răspuns

