Despre ARMATA ,ONOARE ,FAMILIE si pretul platit ca sa te bucuri de aceste daruri

by Freddye

IMAGINI.SI-ATAT. Pentru si in respectul camaradului RADU  S. ,sotiei sale N. [aka E.] si frumosilor lor copii. Sper sa nu supar pe nimeni ,fiindca,initial , am publicat acest articol ,sub nick-ul CALIOPI , pe alte  forumuri.. Ma gandesc chiar sa recidivez  ,cu alte subiecte ..     😆   😆   😆

P.S.

Poate vreti oarece precizari.

 E vorba  de  o familie draga mie , care s-a reunit de CRACIUN doar 10 minute ,in jurul unui telefon-punte intre AFGANISTAN , ROMANIA  si  doua  suflete pereche . FIINDCA ASA SUNT REGULILE LA RAZBOI,ASUMATE DIN TIMP DE PACE. Familie care s-a reunit, totusi , de  SARBATORILE PASCALE , moment intrerupt  de obligatia prezentarii la ceremonia plecarii fregatei  „REGELE FERDINAND ” in teatrul de operatiuni..” O catana batrana camarad si prieten ,le tine ,in continuare pumnii ..
Sunt convins ca vom mai auzi de prietenul meu RADU S. E un adevarat luptator…

Un gând despre “Despre ARMATA ,ONOARE ,FAMILIE si pretul platit ca sa te bucuri de aceste daruri

  1. freddye

    @ ALL
    Imi cer scuze ,dintr-o eroare tehnica am privat subiectul asta de comentariile domniilor voastre -folosisem,din greseala optiunea „do not allow comments „.Sa ma iertati ,frati colegi,cu siguranta acordati pe o anumita frecventa sentimentala pe care eu am „codat-o” nitel !! Folositi cuvintele cheie :TARA,ARMATA ,FAMILIE,BUNIC,TATAIE,si..veti descoperi ..PRETUL CORECT…
    Al dumneavoastra Freddye…

Lasă un răspuns

