Decalogul succesului la…….bulgari ..hi,hi,hi

By Freddye


 
 

1 – Traieste ca sa te odihnesti.


2 – Iubeste-ti patul, el este templul tau.

3 – Daca vezi pe cineva odihnindu-se, ajuta-l!

4 – Odihneste-te ziua ca sa poti dormi noaptea.

5 – Munca este sfanta, nu te atinge de ea!

6 – Nu lasa pe maine , ceea ce poti face poimaine.

7 – Munceste cat mai putin posibil; ce poti tu poate si altul, deci lasa-l pe el sa faca. 

8 – Fii calm, pana acum nimeni nu a murit daca nu facut nimic, asa ca ai grija sa nu te accidentezi muncind…

9 – Cand simti dorinta de a munci, aseaza-te si asteapta sa-ti treaca.

10 – Nu uita, munca inseamna sanatate, asa ca las-o pentru cei bolnavi.

La final, aminteste-ti ca:  


Cine munceste mult, greseste mult; cine munceste putin, greseste putin,  
cine nu munceste nu greseste, si cine nu greseste merita sa fie promovat.

5 gânduri despre “Decalogul succesului la…….bulgari ..hi,hi,hi

  1. E clar ca nu sunt bulgari dar nici de la noi nu sunt, ci
    dintr-o alta tara vecina! Am fost inainte de Pasti la
    aprovizionare si desi erau toate ogoarele cultivate nu am
    vazut tipenie de om pe cîmp. Ieri m-am intors de la tara
    si nu s-a obosit nimeni sa cultive ţarina dar prin munti
    si vai era plin de lume la munca!Nu stiu de ce stateu
    toti in jurul unor focuri si mirosea putrnic a miel
    prajit. E clar ca nu sunt de la noi…

    1. freddye

      „Un”fusesi tu NELULE
      La padure MIELULE..” 😆 😆

      Mai lipseau pesterile ,Nelutule…
      Mirarea ta ,prietene e de origine extraterestra … 😆
      Pai vazusi tu bulgar romanizat [si vitavercea ] sa nu aprinda focul pe dealuri si sa nu trimita S.O.S-uri cu miros de oaie ,miel,ied ,in calea navalitorilor ?? Au nu auzisi tu te tactica mielului parjolit la rotisor cu viteza de rotatie masurabila cu tahometre de origine daca..??[li se mai spunea si dacometre] 😆

    1. freddye

      😆 😆 😆

      S-ar putea sa ai dreptate ILIE,numai ca eu tastam dupa cateva pahare cu „moare” de varza contaminata radio..locatorist..Si mai cred ca ,zicerile erau la mare cautare pe vremuri ,cand ne faceau antene TV de perin TEHNIUM ca sa prindem programul 2 la bulgari..”Ia vezi, ce-i pe bulgari?” intrase in vocabularul zilnic. „Leka nosci deta”, „Draghi zvritali” sau „narusenia” erau doar cativa dintre termenii uzuali cu care fericitii care prindeau posturi straine se obisnuisera.

      1. Ilie

        Ca toata lumea si eu am avut preocupari in domeniu. In Timisoara am facut un sistem de antena colectiv, in cooperare cu ceilalti radiolocatoristi din bloc, ce prindea prin ’85 sase programe, doar unul al nostru. iar prin ’87 fiind intr-o delegatie la Sofia l-am intrebat pe omologul meu bulgar unde pot plati abonamentul la T V Bulgara. A ris si mi-a spus sa pregatesc receptie pe canalul 38 ca e deja in probe la Silistra un emitator cu progr. de la Moscova, 1,2 Mw, cu directia Bucuresti. Si asa a fost. A avut grija Aristide Buboiu sa plaseze primul canal in UHF dupa ’89 exact linga 38 si a blocat receptia lui definitiv in Bucuresti. Nici celelalte nu au mai avut succes. Am ramas cu experienta in antene si amplificatoare.

Lasă un răspuns

