Intîlnire cu Nicu Mircovici

 Era o seara de vara de prin anul 1973. Pe o straduta intunecoasa aveam întîlnire cu o ovreica pistruiata si blonda, desprinsa parcă din nuvela Haia Sanis… si surpriza ! La intalnire s-a pezentat Nicu Mircovici, explicandu-mi ca vine si dansa mai tarziu.

Ce cauti prin orasul meu? Mi-a explicat ca este internat in spital, desi nu e bolnav, pentru a urmari starea de sanatate a unui soldat din plutonul lui. Atunci mi s-a parut un gest de un altruism excesiv dar cu trecerea anilor am realizat ca a fost un gest de mare omenie. Acesta este Nicu Mircovici ramas in memoria mea.Zilele acestea, stand de vorba cu deputata Sonia Draghici, mi-a vorbit in cuvinte alese despre Nicu M. si chiar a accentuat faptul ca s-a zbatut foarte mult, cu argumente juridice solide, sa demonstreze in plenul camerei neconstitutionalitatea masurii de reducere a pensiilor cu 15%.

by Ioan Chiba

Lasă un răspuns

