Iasi, pur si simplu

De mult timp incerc sa pun pe blogul nostru ceva deosebit despre Iasi. Greu, colegii nostri din zona care au fotografii si stiu totul despre orasul lor se misca in general „inset, insetisor, pi loc si diloc”. Trecind in vara prin Iasi, lucru despre care imi rezerv si eu dreptul de a scrie „mai pe indelete, mai incolo’, am stat mult de vorba cu colegul nostru, Nelu Trofin, care mi-a pus o problema simpla: intrucit cunosc bine Timisoara si am vazut de citeva ori si Iasul, in vara asta cu un ghid de exceptie care a fost chiar colegul nostru, care oras e mai frumos, Timisoara sau Iasi? Raspund cinstit, convins de ce spun: Iasi. Si iata ca a dat Domnul si am primit un videoclip deosebit despre Iasi, tot de la Nelu Trofin, pe care nu ma pot opri sa vi-l prezint si voua.

Aici e linkul de unde puteti descarca si salva videoclipul sau vizualiza pur si simplu:
http://media.causes.com/785298?m=5056b652&s=cause

2 gânduri despre “Iasi, pur si simplu

  1. Nelu

    „Dulcele targ” un oras superb, plin de traditie si istorie! Provocarea propusa de Ilie insotita de imaginile
    profesionale ale lui Nelu Trofin, ne dezvaluiesc un oras
    milenar, unde cultura si civilizatia sunt la ele acasa!
    Vechiul si puternicul centru universitar a dat dea lungul
    anilor numeroase somitati in toate domeniile cunoasterii
    si are o larga recunoastere internationala, desi exigenta
    s-a mai diluat, odata cu cresterea exhaustiva a numarului
    de studenti.

Lasă un răspuns

