Iarna… printre blocuri

In 7 februarie 2010 o noua si puternica rabufnire a iernii a umplut de troiene partea de sud a tarii. Totusi, iarna ramine marea intelepciune si dragoste a copiilor si nu numai… Vedeti aici si neaparat ascultati si coloana sonora!

8 gânduri despre “Iarna… printre blocuri

  1. freddye

    @ NELU
    Salut batrane ,bine ai revenit..!!
    Din pacate starea mea de bine indusa de subiectuk lui ILIE s-a dus cand am ajuns astazi acasa ,la ALEXANDRIA.Zapada de 1 metru in curte si in casa +3 grade..NERO si LESSYE erau in delir ,de data asta cu cocosul celuilalt vecin in falci ,rupsesera si lanturile.. 😯 Cand am ajuns pe strada mea ,a trebuit sa pun antiderapantele la rotile masinii.Salutari prietenului care se pricepe la softuri..P.S.Esti sigur ca NERO n-a confundat „bloc” cu „blog” ?? 😆

  2. Nelu

    Doi copii si o „veverita”:

    „Si se-nping si cad razand
    Fac matanii vrand nevrand”
    (citat din memoria volatila)

    Fac si eu matanii in fata acestei idei inspirate,
    dar Nero s-ar fi intrebat:
    – Unde-i administratorul din bloc?

  3. freddye

    Superba parabola..Eu cred ca l-ai vazut pe ICAR.. 😀 P.S.Azi am vorbit cu bunicul NELU CHIBA la telefon,ne saluta pe toti..de cateva zile n-are internet[si-a reinstalat WINDOWS-ul si are niste probleme ,de maine reintra in formatie ]

  4. Ilie

    Dragii mei colegi, aveti dreptate, iarna e o minunatie, nu numai pentru copii. Azi am asistat la un lucru minunat.
    Eram intr-o statie de tramvai asteptind impreuna cu altii un tramvai ce nu se prea vedea venind prin ninsoarea usoara dar sfichiuita a diminetii. Deodata unul dintre cei care asteptau se intorse spre noi ceilalti si cu o fata zimbitoare si plina de o lumina interioara ne spuse cu un glas linistit:
    -Sint liber. Pot sa zbor!
    Si dupa ce isi atirna dupa git sacosa de vinilin cu cele doua sfori impletite ce tinau loc de minere isi desfacu miinile larg si zimbind fericit se ridica usor in zbor, ocolind gratios liniile de contact si departindu-se prin ninsoarea usoara. Doar sacosa de vinilin se legana usor atirnata de git.
    Noi ceilalti ne uitam unii la altii si am inceput sa vorbim intre noi:
    -Are dreptate! Si noi sintem liberi!!!

  5. Vasile Amariei

    @ ILIE,
    Montajul, versurile si melodia sunt minunate si placute sufletului.Multumesc mult, mi-ai adus aminte de partia ce functiona in copilarie nu departe de casa parinteasca, unde noi pustanii ne bucuram de zapada iarna. Pentru copiii si nu numai, zapada aduce multe bucurii.
    Sanatate si bucurii multe tuturor!

  6. freddye

    @ILIE

    Ti-a iesit o minunatie de subiect si ,ca sa dau dreptate unui coleg ,SUNT INVIDIOS.. 🙂 Cand e vorba de adevarata valoare ,gasesc ca e un sentiment omenesc normal,restul e tacerea barfei..Sa-ti spun acu, de ce sunt invidios..:pai fiindca mi-ai luat-o inainte,colegutule.. 🙂 Astazi ginerica si-a luat inima in dinti si lopata in mana si s-a dus direct la masina mea ca s-o scoata din necaz..Eu ,ca boierul urmaream scena de la etajul 3 ,cu o cana de vin fiert in mana..Daca-s fi avut o camera de luat vederi ,om ma faceam.-mobilul meu SAMSUNG,face poze acceptabile ,dar pe camera video e o pacoste].Multumesc si pentru versurile lui COSBUC,magistral puse in valoare de formatia DENTES [despre care nu stiam mai nimic daca nu ma luminai tu pe mess,acum cateva minute].Fii binecuvantat,frate..!! 🙂

Lasă un răspuns

