ORDONANTA DE URGENTA -pentru politicieni ONLY !!!!

Dragii mei :

La facerea lumii, Dumnezeu, pentru a-i ajuta pe oameni să prospere, a hotărât să dea printr-o “Lege Divină” fiecărei naţii câte două virtuţi.
Astfel, El i-a facut :

– pe elveţieni – ordonaţi şi respectuoşi faţă de legi;

– pe nemti – disciplinaţi şi raţionali;

– pe englezi – perseverenţi şi studioşi;

– pe japonezi – muncitori şi răbdători;

– pe unguri – hotărâţi şi buni meseriaşi;

– pe francezi – culţi şi rafinaţi;

– pe spanioli – veseli şi ospitalieri

………….şamd.

Când a ajuns la români, I-a spus îngerului consilier care şi nota:

– românii vor fi inteligenţi, cinstiţi şi buni politicieni..

Dupa ce a publicat-o în “Monitorul Celest”, îngerul a remarcat:

– Doamne, ai dat tuturor popoarelor câte două virtuţi, iar românilor trei. Oare în acest fel, nu cumva ei îi vor depăşi şi exploata pe toţi ceilalţi ?

– Aoleu, aşa e ! Ai dreptate ! Atunci să revenim cu o “Ordonanţă de urgenta”.

” Pentru că virtuţile Dumnezeieşti, odată acordate, nu se mai pot lua înapoi, precizez că nimeni nu va putea avea si folosi mai mult de două virtuţi, în acelaşi timp!”

Şi astfel, se explică de ce românii…

– care sunt inteligenţi şi cinstiţi, în nici un caz nu fac politică;

– cei care sunt cinstiţi şi fac politică, in mod sigur nu sunt inteligenţi;

– care fac politică şi sunt inteligenţi, categoric nu sunt cinstiţi.Astia sunt cei mai periculosi..

Al dumneavoastra Freddye

12 gânduri despre “ORDONANTA DE URGENTA -pentru politicieni ONLY !!!!

  1. freddye

    @ ALIOSA

    Tentatiile sunt mari ..si pretul pe masura…cand ai pomenit de incercarea de racolare,probabil la asta te-ai referit..Eu unul nu cunosc vreun[vreo] MECENA care sa te ajute ,poate ceilalti colegi au informatii folositoare tie..Publica un apel pe internet ..si vezi ce iese..PPS[AKM}la momentul T+0 am obsrvat ca esti cam derutat..ti-a trecut ..??

  2. FREDDYE !
    Din CĂMPIA DELIORMANULUI sau NĂSCUT MARI OAMENI de CULTURĂ !
    EU sunt un MOLDOVEAN ce-am hoinărit pe URMELE poetilor si romancierilor super cunoscuti si DUMNEZEU mi-a dar HARUL LOR nefruftificat INCĂ !
    Mă poate AJUTA cineva să-mi PUBLIC MEMORIILE ?
    EU nu am BANI caci am refuzat OFERTA unora ce VOR să-mi CUMPERTE SUFLETUL !

  3. MULTAM pentru NOTA 10 ( ZECE ) !
    E CIFRA care-mi place cel mai mult prietene NICU !
    Intâmplător la LUCRAREA DE LICENTĂ in ACADEMIA MILITARĂ IN 1987 am luat NOTA ZECE nu ca TRĂDĂTORII de PARTIDE si LINGUSELI !

  4. freddye

    @ NICU

    Relatia sa stransa cu Necuratul dateaza inca din vreme a cand mama-sa a dat cu fundul de butoiul cu varza murata,asta ca ca sa nu-l aduca pe lume pe Roade-Tot[legatura dintre avort spotan si butoiul de varza murata inca n-a fost stabilita stiintific] Experimentul n-a reusit si uite ce clona ne conduce pe noi, acuma..

  5. freddye

    @ ALL MY FRIENDS

    Bunilor ,dintr-o eroare ,pe care o regret ,am editat incomplet titlul thread-ului,asa ca-mi merit castanele ..Eu m-am referit doar la politicienii nostri[a se vedea instructiunile de exploatare din titlu]..Noi pe blog facem doar cea mai de bun simt soi de politica ,si care nu e introdusa in Nomenclatorul Celest -POLITICA SUPRAVIETUIRII BIOLOGICE-.Inca o data scuze pentru missunderstanding..
    -ALIOSA-nota 10 pentru capacitatea de reactie..
    -NICU-vorbind de regula ,inseamna ca esti de acord cu Cel de SUS-
    Si fiindca ,conform cutumelor acstui blog,”prietenii” mei sunt si ai tai ,help your self.Aceeasi nota 10,”cum laudae”-pentru acordul in frecventa
    -NELU-gata ,revin pe baricade.Ai nota 10″magna cum laudae”.pentru umorul tau fin ,care-i baga in ceata pe unii..

    REVIN si zic…E VORBA DOAR DE POLITICIENI ,dragi colegi..

Lasă un răspuns

