GATA,A INCEPUT CACIALMAUA !

CAMPANIA ELECTORALA PREZIDENTIALA si DEMENTIALA cu acuze grave,jigniri,promisiuni fara acoperire ,invrajbiri intre RASE,ETNII si cei mai grav chiar in sanul FAMILIILOR aduse-n PRAGUL DISPERARII de parsivul SLOGAN „DIVIDE ET IMPERA”
a INCEPUT cu o mare CACIALMA !
„COLONELUL ” fara LICEU MILITAR,SCOALA MILITARA DE OFITERI ACTIVI si ACADEMIE MILITARA dar cu o mare sete de
putere si dorinta de a mai DICTATORIA inca CINCI ANI sa scape de Dosarul Flota ce s-ar prescrie la terminarea mandatului,folosind din plin dictonul antic „DIVIDE ET IMPERA” a facut ce-a vrut muschii lui cu PARLAMENTUL TARII,POPORUL si OSTIREA ROMÂNA ! ( Mai multe detalii pe „aliosapopovici.wordpress.com ” ).

56 de gânduri despre “GATA,A INCEPUT CACIALMAUA !

  1. @ NELU,
    Sărut MÂNA COLONELE că tu esti sincer si prea bun pentru acesti mari PROFITORI ce au FURAT nu numai TEZAURUL DACIC dar si SUFLETELE amărâtilor ce in prostia lor i-au crezut si i-au VOTAT ca să ajungă DEPUTATI de trei parale acolo unde MARII NOSTRI-NAINTATI stabileau DESTINELE BALCANILOR in timp de criză mondială.
    Te rog FRUMOS acum la trecerea dintre ani DE CE ESTI ASA DE INGĂDUITOR ?
    De ce prietene drag cu o superbă COLOANĂ VERTEBRALĂ nu-i ATACI pe PROFITORI ?
    De ce numai din partea TA doar BUNĂCUVIINTĂ si foarte mult respect pentru acei fără credintă ?
    Coleg cu mult bun simt si foarte multă bună crestere chiar tu ai spus :
    „ Qui prodest ” ?
    Acum in ULTIMA ZI DIN ANUL 2009, eu , ALIOSA pontonierul iti spun doar atât:
    Să-ti fie viata lungă
    Dar plină DOAR de bucurii
    Mirosul florilor să te atingă
    Pe CRISURILE aurii !
    LA MULTI ANI NELU !
    Tu imi dai energia de-a POSTA aici,acum si-n VIITOR !
    AM ONOAREA SĂ TE SALUT SI SĂ TE IMBRĂTISEZ FRĂTESTE !
    LA MULTI ANI !

  2. UNDEVA , CÂNDVA, am afirmat CĂ DACĂ RAMURI BAT IN GEAM SI NU SE PRODUCE SCHIMBAREA ,eu ca un mare COMENTATOR neutru de politica mârsavă de la noi O SĂ MĂ LAS de acesată tâmpită APLICATIUNE si o să mă APUC de POKER LEGAL SI RECUNOSCUT de forurile mondiale . Dar ce GRESEALĂ mare am făcut eu DOAMNE ! Acolo nu poti să ajungi decât de ai PARAI ! Si nu O MIE,DOUĂ ci chiar 25.000 de DOLARI pentru PRIMA MÂNĂ !

    De unde bătrâne ALIOSA când tu ai doar câtiva bani ?
    Si-atuncea stau si mă intreb,de unde au BANI DOBITOCII ?

    Vă spun tot eu : DE LA STRĂMOSII NOSTRI !

  3. GATA,S-A PRODUS CACIALMAUA !
    Jucându-si cu abilitatea-i cunoscută ULTIMA CARTE,CACEALMISTUL a terminat JOCUL iar CACEALMAUA i-a tinut!
    Urmează alte JOCURI si mai grav,alte CACEALMALE !
    Asta-i JOCUL ! Câstigă cel ce stie să tragă CACEALMALE !

  4. PS !
    Din motive de grabă si independent de vointa mea s-a intâmplat ca PUNCTUL „ e ” să APARĂ in COMENTARIU inaintea PUNCTELOR „a -b-c-d ”.Ca atare vă rog SĂ LE CITITI IN ORDINEA NORMALĂ a b c d e !
    Vă multumesc pentru intelegere .

  5. @ MITRU,
    Mă gâdeam să nu mai postez nimic legat de tema in discutie. Mi-ai dovedit că esti un ADEVĂRAT „ NĂSTURAS” cu coloană vertebrală si fără teama de a fi catalogat altfel decât te-ai pronuntat dintotdeauna. Spre regretul meu,in ultimă perioadă am fost prea putini cei care ne-am incumetat să comentăm evenimentele.Sincer imi pare foarte rău dar asta-i doar problema mea.Cu modestele mele posibilităti de exprimare si fără a mă apleca prea mult asupra detaliilor legate de tehnica NARATIUNII,ESEULUI,PAMFLETULUI,PARABOLEI s.a.am incercat să SENSIBILIZEZ acea parte de ALEGĂTORI NEHOTĂRÂTI să meargă la VOT ca să nu ne lăsăm soarta noastră viitoare in MÂINILE PROFITORILOR DE AVANTAJE ALE MOMENTULUI ELECTORAL si nu mai dau EXEMPLE că m-am săturat să le tot dau neprimind răspunsurile la care mă asteptam.Nu incerc să caut MOTIVELE NERĂSPUNSURILOR NEASTEPTATE din simplă prevenire a deranjării celor care au tăcut.Fiecare FACE CUM VREA DAR IN MINTEA MEA AM GÂNDIT ALTFEL.
    Eu am făcut tot ce-am putut si INDIFERENT de REZULTATUL SCRUTINULUI de DUMINICĂ 6 DECEMBRIE voi intâmpina cum se cuvine SĂRBĂTORILE DE IARNĂ iar dacă GÂNDUL meu se va IMPLINI,BUCURIA CRĂCIUNULUI VA FI SI MAI MARE !
    e) Amândoi au jurat cu mâna pe BIBLIE !
    SIGUR este că BĂSESCU a MINTIT si sub jurământ căci toti am văzut că l-a lovit pe acel copil.Iar dacă ne amintim de cuvintele lui: „nu l-am lovit cu pumnul in plex sau cu pumnul in obraz” parsivul practic n-a mintit CĂCI L-A LOVIT CU PALMA !
    Legat de MIRCEA GEOANĂ nu poti să-l condamni că a JURAT STRÂMB pentru că nu stim ce era in mintea lui IAR DACĂ II VA AJUTA PE MOGULIU SAU NU,rămâne de văzut dar INAINTE DE ASTA TREBUIE SĂ AJUNGĂ PRESEDINTE ca mai apoi să-l judecăm.
    Iti multumesc pentru că NU MAI LĂSAT SĂ DIALOGHEZ DE UNUL SINGUR MITRULE ! Sănătate multă iti doresc tie si tuturor celor dragi tie si să DEA DOMNUL să câstige MIRCEA GEOANĂ că Băselu ne-a spus CLAR CĂ NE FILEAZĂ si DĂRÂMĂ !
    WEKEEND PLĂCUT CU SFÂRSIT FERICIT !
    Legat de justa ta comentare ,răspund asa:
    a)Prin afirmatia lui Băsescu legată de intâlnirea lui GEOANĂ cu Vântu se vede clar că presedintele -jucător A FOLOSIT TOT TIMPUL MANDATULUI său Serviciile Secrete pentru A SPIONA,FILA,DISCREDITA,SANTAJA,CALOMNIA pe ADVERSARII săi POLITICI in scop personal;
    b) Văntu,a făcut ce l-a dus mintea mai bine jucând la două capete si asteptând optimist rezultatul de duminică căci pentru un oportunist ca el ,indiferent cine câstigă nu are de pierdut.Nu Văntu este vinovat ( că doar era foarte cunoscut ) ci GEOANĂ care,ca un făcut chiar cu o seară inaintea CONFRUNTĂRII FINALE si cu 4 zile inainte de SCRUTINUL FINAL s-a lăsat ademenit de DIAVOL să meargă la SCARAOTCHI si indiferent ce-ar fi vorbit Băselu tot il taxa. Imi pare foarte rău să spun asta ( nu o spuneam dacă nu o puneai in discutie ) chiar acum .DA,AI DREPTATE in legătură cu MÂRSĂVIILE lui Băselu dar, VEZI ,SUNT MII DE DAR…….de ce tocmai acum s-a dus Geoană ? Nu vreau răspunsul că chiar am pune gaz pe foc si nu doresc asta. STIA CĂ ESTE URMĂRIT si TOTUSI S-A LĂSAT DUS IN ISPITĂ !
    A profitat haita de la PDL iar individul BOUreanu m-a obligat să comut telecomanda la meciul DINAMO -S.GRAZ ( bine că au câstigat măcar ei ) pentru că,REPETA ca OBSEDATUL aceeasi intrebare :„ Ce-a căutat GEOANĂ la miezul noptii la Vântu acasă” intrebare pe care Băselu i-a plasat-o S-O SPUNĂ si S-O COMENTEZE ca un robot ruginit pentru A-L DISCREDITA pe contracandidatul lipsit de inspiratie cu o seară inaintea confruntării.
    c) DA,răspunsul lui GEOANĂ a fost bun dar trebuia SPUS atunci când a fost intrebat de Băselu nu după .
    d ) NORMAL că si-a dat seama că-i dus intr-o zonă periculoasă si a SCHIMBAT RAPID TEMA dar EFECTUL DORIT de marinar se PRODUSESE DEJA. Nu m-a mirat deloc tactica lui Băselu că am RĂGUSIT SPUNÂND că asta-i STILUL său de las: LOVESTE si FUGE !

Lasă un răspuns

