RIDZI E POVERI

„Ai Rizzi ,ai bizzi ,asta daca nu esti tampit cu studii superioare”-Montgomenumorut-

Urmaresc stirile si ma crucesc ,oameni buni..Peste niste imagini de o crunta saracie din PETROSANI ,unde oamenii traiesc la sublimita saraciei , se suprapune halucinanta informatie ca MTS doreste sa faca o hipergondola in valoare de 86 de milioane de euro care te va duce in viitorul rai de pe PARANG dupa ce ,mai intai survolezi actualul iad din PETROSANI[vezi carterul BOSNIA] Ei ,si-acum e acum :cine credeti ca e primarele Petrosanilor ??Pai nimeni altul decat sotul lui Rizzi-bitzi..Inebunitoare coincidenta ,dupa cum se exprima d-na VASS ,a carei casa ” devalizatum est „dupa ce a fost acuzata de Ciocioelena prezidentiala ca ii strica ploile pe varza de Bruxelles.. PPS[AKM] Despre PRAZZ-AQUALAND Craiova nu mai vorbesc ,va las pe voi sa judecati..fara mila si fara partinire..

11 gânduri despre “RIDZI E POVERI

  1. freddye

    @ ILIUTA

    Nu faci nici o confuzie..Saracia si indigo-ul fac casa buna in vremurile astea ,mai ales in zonele miniere..Si pumnii in cap pe care si-i vor lua guvernautii vor fi trasi la indigo,daca nu la xerox..

  2. freddye

    @ ALIOSENKA,my dear

    Fratele meu ,azi sant pe baricade..Maine si poimaine ..la Bucuresti ,birjar,la Bucuresti..

  3. freddye

    @ CEPECA

    Salut ,ms ca ne-ai vizitat. Du-te si ia-ti doza zilnica de cucuie si „castane” virtuale ..cand vrei sa te mai racoresti la o braga rece ,da pe-aici..

  4. Mai oameni buni, voi sunteti de coma. Citesc cam tot ce nimeresc despre „Telegondola … Ridzi” cum am numit-o eu insa, recunosc, o postare mai simpatica in materie nu am gasit. Iar apelativul „Ciocioelena” este bestial. Nu este excclus sa il folosesc, cu drepturi de autor sau fara. Ma puteti critica dupa …

    Nu stiu cum arata mun. Petrosani insa eu nu cred ca o telegondola ii lipsea. Mai mult, nu cred ca un proiect local ar trebui preluat la bugetul de stat, si asa sarac cum nu a mai fost vreodata. Mai mult, scormonind prin maruntaiele Guvernului Boc am gasit si urmeaza sigur sa mai gasesc, mai multe proiecte locale gestionate de potentatii PD-L si PSD preluate la bugetul statului pentru motivari care mai de care mai populiste.

    Acum va las. Ca blogger „am datorii” publice ! Va pup !

  5. SALUT pe TOATA LUMEA BUNA !
    „Cine se scoala de dimineata departe ajunge”! asa ca eu mi-am AUZIT PRIETENII DRAGI LA CEAS MATINAL !
    SA TRAITI NUMAI IN BUCURII SI-N SANATATE MAXIMA NELULE,ILIE si FREDDYE ! O zi superba va doresc si-un weekend cu GRATAR,MICI si ce vreti voi ( caci mie-mi place doar PALINCA )
    P.S.
    Aceleasi sincere urari si prietenului nostru NICU !

  6. freddye

    @ ALIOSA

    Termina frate cu propunerile „indecente ” 😆 .Uite ,daca dai o cafa [asa se zice in ARDEAL] ,ma autoinvit si eu la tine-n casa..Mai unge-o cu mir pe MIR ,reteta e garantata..

  7. Ilie

    O mica corectura: Cartierul acela vestit se numea mai intii Dallas, era cocotat pe o coasta de deal, fara apa, fara canalizare, doar blocurile, in care nu locuia nimeni. Probabil ca noua denumire este data in conformitate cu evoutia geo-socio-politica interna si internationala din ultimii ani gloriosi. Sau mai probabil fac eu o confuzie cu un cartier tras la indigo in Vulcan?
    Mindra Corabia (nu aia de pe Olt)
    Mester Cirm(p)aciul
    Ave!!!

  8. freddye

    @ NELU
    Ti-am spus eu,pe chat ,ca o sa iasa soarele si pe strada ta ??Hai ca se adevereste…

    MIR cu MIR se-aduna..Locul ei este acolo, pe orbita circumterestra ,pe stati[une]a cu acelasi nume..vreo 20 de ani.Poate invata si limba romana si renunta la „elegantul” cuvant PRULAR ..E posibil ca si DNA-ul sa-i ofere aceasta sansa nesperata..

  9. SA TRAIESTI MULT SI BINE,NELULE DRAGA !
    Sa-mi cada limba daca nu spun ADEVARUL !
    Eram de mult pe NET si ma gandeam la tine frate draga.Voiam sa-ti scriu UN CATREN ca nu mai stiam nimic de tine cand,un cerculet din partea stanga sus a inceput sa se-nvarte semn ca CINEVA IMI TRIMITE CEVA ! Da,erai tu NELULE care scriai comentariul de mai sus.Adevarul este ca eu am ceva cu tanara DOMNITA dar nu legat de functia dumneaei ci de aspectul ei placut ( asta-i adevarul si n-are legatura cu SMECHERIA FINABCIARA ).Frumos ai scris si ai mare DREPTATE cand faci aluzii fine la MARINARUL TRISOR !
    Mi-a fost TARE DOR DE TINE NELULE,ti-am raspuns aici din respect pentru tine si VECINUL meu FREDDYE dar imediat MA MUT PE „LA NOI CA LA NIMENI” caci acolo ma simt ca la mama acasa.Vezi ca am scris multe cat ai fost plecat si astept cu nerabdare ANALIZA TA DE CRITIC LITERAR !

  10. Nelu

    @Fredye et Aliosa
    Cerul s-a mai razbunat, asa ca pot sa scriu si eu cateva cuvinte de pace.
    Ce aveti cu aceasta fiinta plapanda si nevinovata,
    numita Mir=pace, care ne sugereaza liniste si bunastare.
    Chiar mentorul ei ne-a urat, sa nu ne opunem bunastarii,
    „sa traiti bine” si fara griji financiare, findca banii
    vor sta la cine trebuie si stie sa-i cheltuiasca!
    A cheltuit si eminenta sa, niste maruntis pentru a
    ferici clanul carmaciului, cand putea sa inchirieze
    portavionul Arizona, pentru mentinerea deprinderilor
    Marelui Barcagiu!
    S-au mai cheltuit in istorie bani aiurea…
    Imi amintesc ca in 1939, armata a cheltuit 1000000 lei
    (un milion lei), pentru construirea Liniei Maginot pe
    frontiera de vest si cand sa-si arate muschii, a
    primit ordinul: „retragerea pe pozitii prestabilite”
    In septembrie 1940, un ofiter roman a refuzat sa
    paraseasca cazemata si s-a impuscat!
    MIR va face la fel, nu va parasi acest minisrer pe
    care cu greu l-a „nascut”, pentru nimic in lume!
    Mai mult, dupa gondola, va construi un canal in
    Parang, pentru ca marinelul sa poata naviga in munti!!!
    Nota,
    Asemanarea cu persoane reale, esta absolut intamplatoare!

Lasă un răspuns

