Ilie s-a întâlnit cu Victor!

Victor Duzinschi ...
Victor Duzinschi ...Da! El pare a fi!
Victor fata in fata cu ... fotoreporterul Ilie
Victor faţă în faţă cu ... fotoreporterul Ilie!
Ilie Matra si Victor Duzinschi , la Tulcea
Ilie Matra şi Victor Duzinschi , la Tulcea. Revedere după 39 de ani!
12 gânduri despre “Ilie s-a întâlnit cu Victor!

  1. Ilie

    Victore,
    Asta cu rima albastra am auzit-o de la gazdoiul noastru la pensiunea Lucia din Sfintu Gheorghe pe care l-am intrebat cite ceva despre pescuit. El zicea ca daca ai acest fel de rima te duci dimineata pe la 3-4 la ponton, acolo unde se intorc pescarii cu barcile si poti „pescui” cam toate felurile de pesti, in cantitati dorite si la pretul zile. Care preturi evident ca sint mai mici decit la pescaria voastra din fata Pietii Vechi, si bineinteles si pestele mai proaspat. Acest fel de rima este bun de fapt peste tot in tara noastra, indiferent de nivel, chiar daca uneori mai are o usoara nuanta de verde, datorata originii straine.

  2. victor

    ILIUŢĂ,
    Zău dacă ştiu despre ce este vorba, cu râma albastră ! … Sau este vreo poantă pescărească ! (Am auzit că în vânători, pescari, frâne şi femei nu trebuie să ai încredere !…)
    Recunosc că sunt slab documentat şi pregătit în domeniu … Dacă microb nu e, nimic nu e !!
    Sper ca până la pensie să mă specializez şi eu puţin …

  3. BUNA DIMINEATA DRAGI COLEGI !
    Ma bucur VICTORE ca nu te-a suparat postarea mea.Face parte din necesitatea comunicarii.Nici eu nu ma omor cu pescuitul desi am lucrat ca PONTONIER numai pe apa.Imi place foarte mult PESTELE dar prins si gatit de altii…..
    ILIE ce zici de rima asta:
    Dis de dimineata
    Doi flacai zglobii
    Au plecat c-o barca
    Sa prinda scrumbii.
    O zi plina la-mandoi.

  4. Ilie

    Victore, este imposibil sa nu stii ceva despre rima care are succes la orice peste..rima albastra,cu care bineinteles ca se pot prinde si scrumbii, pentru celelalte soiuri e mai usor!

  5. victor

    ILIUŢĂ, mă bucur c-ai ajuns cu bine şi că a avut balta ceva peşte şi pt. tine !… Dar…fii onest : cu ce te lauzi, chiar a fost „recolta” ta ? Eu unul, în privinţa scumbiilor mă cam îndoiesc, pt. ştiuci şi somotei te-aş putea crede… Am înţeles de miercuri că datorită „capturilor” tale şi temperaturilor locale este riscant să ne mai vedem şi astăzi…
    ALIOŞA, dragă, nicio clipă n-am vrut să crezi că m-ai făcut lăudăros…Ţi-am înţeles gluma şi am vrut numai să-ţi sugerez că nu mă omor cu pescuitul, deşi sunt în mediu… Dar, poate, la pensie !…

  6. „E BINE CAND TOTUL SE TERMINA CU BINE”!
    Bine ai revenit ILIE.Ai grija cu PESTELE ca pe canicula asta se strica repede.Da zvon in tara ca poate unii mai pofticiosi ar vrea vreo doua scrumbii daca ai prea multe.
    POFTA BUNA,INTREGII FAMILII !

  7. Ilie

    Dragii mei, raportez supus ca azi 21.09 la 13.30 am intrat in casa, in caldura specifica locului numit Bucuresti, am lasat totul in urma pentru cine stie citi ani. In grupul cu care am fost a aparut ideea sa mergem anul viitor la Chilia, (sau Periprava, dar ca „civili”) pentru ca zicala „Are balta peste” se pare ca se muta din ce in ce mai departe. Si cum rusa pe care o stim seamna cu ucrainiana poate ne descurcam bine si acolo. O sa revin cu mai multe ginduri despre ceea ce am trait in zilele acestea putin mai tirziu. Victore, imi pare rau ca nu am mai putut zabovi azi prin Tulcea, dar ma zoreau scrumbiile, stiucile si somoteii din portbagaj! Ne revedem in August!

  8. VICTORE draga,
    Nici o secunda nu mi-a trecut prin cap ca ar fi vorba „CA TE LAUZI”, cu ultimul peste prins dar,cine vede o fotografie in TULCEA cu unul din protagonisti facand gestul acela cu mainile automat se gandeste la PESTE. Zau ca n-am vrut ca lumea sa creada ca esti un laudaros,scuza-ma daca am lasat sa se-nteleaga asa.
    Avem probleme mult mai grave in jurul nostru decat nevinovata mea afirmatie.HAI SA NE VEDEM CU BINE LA VARA SANATOSI SI VOIOSI !
    O ZI BUNA TUTOROR !

  9. victor

    Dragilor, aşa a fost ! Pozele nu pot minţi… Ca de obicei, Iliuţă nu pierde momentul! Îmi pare rău că n-am putut sta mai mult de vorbă cu el, trebuia să ajung la Tribunal.
    Freddy-boy, în privinţa zâmbetului, poate ai dreptate, dar în aceea a „neschimbării”…sigur te înşeli !
    Nicuşor, ai reuşit să-mi mai reîmprospătezi alte amintiri şi fii sigur că nu voi pierde reîntâlnirea…
    Alioşa dragă, nu mă lăudam cu peştele…mai de grabă cu fosta mea chitară !…

  10. Nicu

    Freddye,
    remember you? Victoraş era the furier , designerul cancelariei … Mr. Loghin nu a mai avut ulterior parte de un alt elev care să fi fost la înălţimea talentului lui Victor.
    După ani este tot la fel, l-am recunoscut din prima poză , coborând din maşină …
    Victore,
    să ne revedem cu bine în August !
    Aştept de la trimisul nostru special in Delta, ILIE, un reportaj de la faţa şi cu feţele locului : raţe, peşti, pelicani, enoţi …
    Nu-i urez nimic , pescarii sunt cu superstiţii … 😀

  11. BUNA DIMINEATA STIMATI COLEGI !
    Ma bucur ca v-ati intalnit si va invidiez in acelasi timp caci doar anul trecut am trecut si eu pe acolo in drumul spre balta cu peste.Bucuria revederii se observa cel mai bine din expresia fetii lui VICTOR in momentul cand ii arata lui ILIE,cu ambele MAINI,cat de mare a fost ULTIMUL PESTE PRINS,si pe care cu siguranta i l-a promis si fotografului din fata sa.ASA MI-A FACUT SI MIE ILIE la REVEDEREA DUPA 40 DE ANI:nici nu m-am dezmeticit ca m-a si fotografiat.
    DISTRACTIE PLACUTA DRAGI COLEGI !

  12. freddye

    VICTORE ,sa ne traiesti..Esti neschimbat,te regasesc mai ales in poza din mijloc .Pana si zambetul parca iti este acelasi..si asta dupa 39 de ani,o viata de om..Sa traiesti ,batrane..!!

Lasă un răspuns

