Dragi prieteni,m-am scos !!!!

In sfarsit,rugaciunile fierbinti ale familiei mele au fost auzite de catre CEL de SUS.De ieri ,am o nepotica de 3 kg si jumatate pe care-o va chema ILINCUTZA.E frumoasa de pica si plina de personalitate..de pe-acum..Isi cere drepturile intr-un mod foarte sonor ,la ore fixe..Am avut si pe cineva dezamagit in echipa de vizitatori la spital..Dragului meu nepot dupa fata cumnatei si finul meu,un naparstoc de clasa a doua ,harshait prin multe [e stelist si locuieste in Podul Grant],ei bine ,nepotancului asta i s-a refuzat,de catre asistenta, dreptul de a-si vedea verisoara.Tipul ,dupa ce si-a dat ochii peste cap de vreo doua ori,a neputinta ,s-a plasat in spatele asistentei si i-a facut semnul ala ..cu aratatorul in sus..stiti voi..Vladut ,ca asa il cheama ,a recuperat totul vazandu-si verisoara pe camera de luat vederi,seara la cheful binemeritat..Cu umilinta ,il rog pe comandantul de blog NICU sa ma treaca la drepturi prin O.Z.Blog,in lumina noilor evolutii. P.S.Prin ungherele unui dulap am gasit un caiet de planuri conspecte blanc ,pe care-l voi completa sarguincios cu sfaturi de la meseriasii in ale buniciei .In seara asta ,ca si in cele ce vor urma ,voi adormi cu ILINCUTZA in gand .Sa traiesti ,lumina ochilor lui tataie ..!!

Va saluta cu drag
Freddye

12 gânduri despre “Dragi prieteni,m-am scos !!!!

  1. freddye

    @ All [especially NELU]

    M-am hotarat ,azi plec la nepoata ILINCUTZA..La interfon ma voi recomanda; sant Tatae ..Pe drum,draga Ioane ,voi ruga soferul autobuzului sa opreasca ca sa ma pot lepada de balastul de plumb din postari..In Bucuresti voi intra triumfal ,uscat si curat. 😆

  2. freddye

    @ ILIE

    Multzumesc frumos ILIUTZA !!Nepoata-mea va serba ,ca si tine ,ziua numelui ,de sf.ILIE !! Ii multzumesc ,de asemenea si d-nei Mioara ,copilot profesionist,se vede, pentru ca s-a gandit la noi. 🙂 Mi-ar fi placut sa-mi mai alinati singuratatea aseara ,dar parca noaptea nu-i ca ziua [sic]. Sper ca profitul rezultat in nurma derularii operatiunii „Mazarea” sa justifice investitiile facute,caci eu am iesit la acest capitol bugetar tante/tante..Recuperez la alte capitole..Cu drag.. Freddye

  3. Ilie

    Nu stiam de ce am gresit in seara asta drumul, venind de la „Gradinile Bailestene” unde am executat operatiunea „Mazarea” Pe un drum pe care de obicei merg cu ochii inchisi am virat la dreapta si m-am trezit pe o varianta necunoscuta. Noroc cu „copilotul” care a spus la un moment dat:
    -Uite strada 1 Decembrie, nu trecem pe la familia Miron?
    Eu incapatinat si minat de ploaia pe care am ajuns-o din urma pe la Turnul lui Aliosa, m-am lamurit cam unde eram si am virat iute la stinga pe drumul cunoscut si…dai spre Bucuresti. A fost o prevestire, daca eram atent te calcam in seara asta, asa…ramine pe mai tirziu. Felicitari tinere bunic, sa-ti traiasca nepoata, i-ati ales un nume nemaipomenit de frumos.
    Si peste un an-doi si un nepot!

  4. freddye

    @ NERO

    De-abia astept vesti bune dela tine ,IOANE.viitorule bunic..,ce-o sa-i mai duci dorul nepotului[ei]..Sa vezi atunci taclale si sezatori la ceas tarziu pe site..Astept vest de la tine ca sa ne bucuram impreuna..

  5. Auzi Fredye, ce spune Nicu!? Cum ca bunicii ar avea
    trei vieti!!! La noi speranta de viata esta 76 ani,
    deci in cazul tau, 76×3=228 ani.
    Daca se recalculeaza pensiile, nu cred ca-i mai prinzi
    pe toti, mai ales cu autointretinerea!
    Nu cred ca trebie sa-ti faci prea mari probleme si
    daca asta te consoleaza si eu voi trece in scurt timp
    la hrana rece, din aceleasi motive.

  6. freddye

    @ VICTOR

    Multzumesc din suflet,marite boier la suflet..!!!Azi a ajuns acasa ,iar nevasta-mea e generalul acolo..Cred ca vreo cateva luni de-acum incolo voi reusi sa invat sa gatesc si sa ma autointretin..Cu mult drag si tie,toate urarile de bine din lume..!!!!

  7. victor

    Freddy, BUNULE !
    Să-ţi trăiască ILINCUŢA şi să vă bucuraţi de tot ce înseamnă o nouă viaţă ! Ne-ai ţinut cam mult în tensiune şi aşteptare !!…
    Să vă dea BUNUL DUMNEZEU sănătate şi viaţă lungă să o ocrotiţi în cuibul vostru până o veţi vedea OM ca şi voi !
    Încă odată să-ţi trăiască! – şi tuturor bunicilor din generaţia noastră numai bine, ca să-şi crească nepoţii în spiritul neamului, cu capul sus !

  8. freddye

    @ NICU
    Multzumesc pentru urari si ptr faptul ca m-ai trecut la drepturi pe blog ca bunic !!!Sa-ti traiasca nepotancii !!

    @ V.T.S.[Vecinul TAE” SANDU”-alias ALIOSA}
    Multzumesc vecine si promit ca asa o sa fac ..
    „Dintr-o vizita de curtoazie ,
    „ce-o sa iasa-apoi ,nu se stie”

    @ NELU
    „Toti pentru unul si unul pentru toti”-multumesc prietene..Astept misiunea de lupta cu inima in dreptul amigdalelor si sufletul ceva mai sus..

    @ EUGEN
    Multzumesc din suflet GENY-boy..Puteai sa scrii in loc de meleaguri „sibiene”..”siberiene”,eu tot as fi fost sigur ca,avandu-le pe astea cu „Know -How”, ai fi stiut cum sa rezolvi problema ..prietenii stiu de ce..

    @ ALL

    MUTZUMESC DIN SUFLET FRATII MEI..!!! FORTA BUCURIEI SA FIE CU VOI ..!!! SA VA TRAIASCA NEPOTII SI SA AVETI PARTE NUMAI DE BUCURII”

  9. Eugen

    Draga Freddye,
    Chiar si de pe meleaguri sibiene, de pe Valea Hartibaciului, incerc sa fiu la curent cu „tot ce misca in blogul nostru” si va transmit sicere felicitari, lui Ilincutza ca a venit pe lume in luna lui Ciresar, mamei sale (fiicei tale) si tuturor bunicilor, radiolocatoristi sau artileristi!

  10. Nelu

    Bine ai venit in lumea reala,ILINCUTZA!
    SALUT BUNICULE! Rolul tau deocamdata este sa fii
    emotionat iar ulterior iti comunicam noi misiunea
    de lupta.

  11. Aliosa

    FREDDYE, VECINE !
    Sa-ti traiasca nepotica ILINCUTZA ! Ai mare grija de ea,sa creasca mare si frumoasa . Dupa numele ce i la-ti pus E MUSAI ca la prima venire in ROMANIA,nepotul meu italian,EMANUEL,sa-i faca o vizita de curtoazie.

  12. Nicu

    Freddye,
    Sa-ti traiasca ILINCUTZA! Gata ! De ieri esti bunic! pe blog de astazi. S-a deschis o noua pagina in viata familiei tale. Felicitari babule! La multi ani Ilincutza!

Lasă un răspuns

