Prima vacanta la Marea Neagra

In 1968 am primit bilet la mare! Un mare numar de colegi, insotiti de Tata

Gusu, am ajuns la Capul Midia.

Prima informatie socanta: Apa potabila este rationalizata! Vom primi numai

o cinsterna pe zi de la Navodari. Cinsterna sosea la orele amiezii si pana atunci completam necesarul de apa cu zarzare!

In prima zi de plaja, Tata Gusu ne-a pus sa insiram bonetele la tarm, ca sa

poata evalua pierderile ,la intoarcerea din mare!

Un ardelean m-a intrebat: Oare afunda-i marea?

by Ioan Chiba

12 gânduri despre “Prima vacanta la Marea Neagra

  1. Aliosa

    Sper din toata inima ca aceasta mica „nelamurire”
    s-a „lamurit” si vom reveni la masa tratativelor impacati.
    Vorba proverbului „cine munceste mai si greseste ” si dupa cum
    la noi cuvintele au uneori mai multe intelesuri nu trebuie sa ne lasam la cheremul lor.
    Noaptea fiind cel mai bun sfetnic va urez la toti „noapte buna”

  2. freddye

    Nelu,sal…Sper ca dupa periplul meu la nunta din GHIDICI city ,aflat aproape de epicentrul istoric al Olteniei sa mai pot spune „ego in BAILESTI sum”..VOI TRECE PE ACOLO CU ORICE RISC,fiindca „PE ACOLO SE TRECE”

  3. Nelu

    Ai dreptate Fredye, Ilie are anumite sensibilitati
    si e nevoie sa dam postarile cu hartie abraziva
    grupa „zero”.

  4. freddye

    @ Iliutza Nici prin cap nu mi-a trecut sa fiu H2SO4 cu oltenii ,dar daca asta s-a inteles ,e numai vina mea si-mi cer scuze..Stirea e reala ,am, auzit-o pe postul de radio national R.R.A.si mi-a placut ,pe bune ,prin ineditul si umorul ei traditional .Ulterior am gasit-o si pe I.E.,drept ptr care am postat si link-ul respectiv..Buuuuun,acum, ca sa continui in nota caracteristica a acestu blog care m-a fermecat prin stilul nonconventional ,ironia fina practicata si parafata prin valoarea de exceptie a multor colegi ,voi spune ca s-a mai intamplat ca un moldovean[ca mine] sa transpire la auzul cuvantului „sarma”[pot dezvolta ideea],dar ca un morosan pur sange sa faca o pledoarie neaMarinista ,mai ba!!!! Scumpe coleg,eu cultiv in gradina praz cu o frenezie aproape paroxistica ,intretinuta de finul meu ,sef pe la Romtelecom si oltean-sef din momentul in care moasa i-a dat palmutza reglementara peste fund la nastere.Si iarasi nu uit ca-mi spuneati „oltene” in liceul militar.. 😀 E posibil totusi sa se fi schimbat caroiajul si sa nu fi ajuns cheile la toti utilizatorii?? sau poate parola „sant nasturel amic” ?? 🙄 PPS :ILIUTZA ,e o confuzie ,pe cuvant de onoare ca nu am postat nimic „pe acel blog”,niciodata ,si cum as fi avut curajul s-o fac in stilul sugerat de tine cand stiam ca peste doua saptamani trec pe acolo cu masina proaspat vopsita..??Inca o data regret nespus intamplarea ,care poate ca se inscrie in orizontul tau de asteptare ..O sa incerc sa dau cu pila bastard peste postari inainte de „Propune” dar nu stiu daca o sa reusesc..

  5. Ilie

    Freddye, ti-am gasit postarea pe acel blog, esti un pic acid cu bailestenii. Sa nu uitam un lucru, pe care ei probabil l-au uitat: Pe aici trecea in perioada interbelica griul care se imbarca la Calafat pentru a fi trimis in toata Europa. Cind treceti pe accolo priviti casele mai vechi si judecasti orasul dupa acestea. Im rest e un orasel de cimpie din Romania de azi care incearca sa reziste si sa existe. Cindva o sa va aduc ceva fotografii din ziua de tirg cind Bailestiul redevine pentru o zi in fiecare saptamina ceea ce este de fapt, centrul intregii zone.

  6. Nelu

    FESTIVALUL PRAZULUI- o initiativa formidabila, care va face apologia acestei legume „unicat” si vine sa
    exploateze o nisa de piata, cu succes economic sigur!
    La Tokio, un praz pane costa 300 yeni(informatie
    sigura de la rudele din insula Chiba)!
    P.S.
    Intre noi fie vorba, parca tot mai bun ar fi un
    zaibar!

  7. freddye

    @ NELU O stire pe bune..,aflata azi la radio pe cand eram in solar[agricol,nu de bodybuilding] si infiintam cultura de castraveti cu neta orientare de stanga..In JUVELANDA lui ILIUTA ,adica chiar la BAILESTI se taia panglicuta postului de radio local RADIO ZAIBAR BAILESTI ,care are ca obiectiv promovarea FESTIVALULUI PRAZULUI..Stirea e pe bune ,pe cuvant ,si s-a dat la Romania Actualitati ora 16.00 si mi s-a parut de un umor irezistibil..O sa-i caut si pe internet ca sa-i pun la FAVORITE..

  8. Nelu

    Eu n-am facut plaja decat la Ciornaia Mariea, dar am
    sanse sa fac la Oceanul Indian(Perth-WA),daca prind
    o zi cand marele rechin alb doarme!

  9. Aliosa

    PRIMA VACANTA
    am petrecut-o alaturi de bunii mei parinti si fratiori mai mici
    trudind din greu pe pamantul din strabuni confiscat de cei care au infiintat „CAP-ul”,si care dadeau pentru „o zi de munca”
    5(cinci)lei si-o mana de porumb.
    Finala Cupei intre STEAUA si F.FALTICENI am ascultat-o la RADIO caci televizor nu avea nici presedintele CAP-ului.
    Asi fi vrut si eu sa vad MAREA CEA MARE alaturi de voi dar n-am avut noroc.Ca o dulce razbunare din 1972 (dupa absolvire am mers la mare in fiecare an).Iar dupa anul 2000 am facut plaja pe litorale de vis din M.MEDITERANA,ADRIATICA,LIGURICA,IONICA,TIRENIANA.
    VACANTE PLACUTE VA DORESC!

  10. Nelu

    La Capul Midia, am montat sub un zarzar, un batran
    TV(COSMOS-1) si inarmati cu crengute impotriva
    tantarilor, am vizionat finala Cupei Romaniei,
    care s-a jucat intre Steaua si Foresta Falticeni,
    scor:6-0!

Lasă un răspuns

