Descindere in munti

In anul 2000, cu Nicu Timofie, proaspeti pensionari, am instalat o tabara

in Muntii Apuseni, cu scopul declarat de a testa unele metode de supra-

vietuire si viata in pustnicie!
calirea

Am inceput cu calire organismului in raul rece ca gheata si am continuat

cu realizarea masurilor de aparare apropiata.

Am dus cu noi un cocos si o gaina penrtu a ne semnaliza apropierea ursului

brun pe timp de noapte si a se adapta la viata grea din munti, dar n-a fost

sa fie…
ceaunul si cocosul

In ceaun ar fi trebuit sa fiarba radacini si fructe de padure, dar un guias

cu paprika le-a luat locul, iar ulterior si bietele vietuitoare au renuntat

la viata grea din munti!
Nicu Timofie(cu spatele) a inceput construirea adapostului
pentru noapte si a fixat posturile de paza ptr. cocos si pentru
gaina(gaina nu se vede..este la program de somn)

La venirea iernii am coborat la lumea civilizata…

by Ioan CHIBA
intoarcere la civilizatie

5 gânduri despre “Descindere in munti

  1. Nelu

    @Fredye. Multumesc pentru promovare, caci acolo
    aveam misiune sa schimb „sentinelele” in post,
    pana si-au dat obstescul sfasit si au intrat la
    ceaun!
    Nero superviza intreaga activitate si el a fost
    cel ce ne-a sugerat sa le punem la ceaun, sa capete
    si el un os de ros.

  2. freddye

    NELU,de azi te numesc prin O.Z.U sg-maj halebardier..Mi-a placut compunerea ..sa stii..Se remarca ,mai ales ,calmul olimpian al cainelui tau NERO ,care din doua ,una:ori ti-a mancat gallinaceele [da”atunci ce muma graului mai fierbeati voi in ceaun],ori viseaza la gastele de pe Capitoliu ,Aceasta-i intrebarea …!!!

  3. Nelu

    La vremea cand Fredye isi moderniza casa si mosia,
    altii se plimbau creanga prin munti!
    Pentru Nicu T. a fost o experienta unica si a evitat
    muntii in anii urmatori, eu le-am ramas fidel in
    fiacare an!
    Am auzit de aplicatia „BLUE DANUBE” si banuiesc ca a
    fost ceva de amploara, cu adevarati profesionisti!

  4. Aliosa

    FRUMOASE AMINTIRI!
    In 2000 eu inca activam iar in toamna ( 28 sept.) eram seful
    „PUNCTULUI DE TRECERE” peste batranul DANUBIU incercand sa demonstram ”capitalistilor” prin desfasurarea aplicatiei„BLUE DANUBE” ca meritam sa intram in NATO.
    Sunt convins ca ati auzit chiar de erati „TINERI PENSIONARI”
    Numai bine va doresc.

  5. freddye

    NELU,sal..Bag sama ca pe atunci nu te suparau norii de orice culoare.. 🙂 .Eu ,sa fi fost in locul vostru,n-as fi coborat decat cand ajungeam la lectia de supravietuire „Despre rolul canibalismului in fotosinteza” 🙂 .Mi se pare colosal ca ,in timp ce voi aplicati principiile R.I.Popor in creierii muntilor ,eu exersam [tot in 2000-proaspat pensionar] zborul deasupra unui cuib de cuci ,mai precis,cadeam de pe acoperisul casei in timp ce incercam sa repar un panou solar..In perioada aia ,MIA,nevasta-mea ,aduna de pe la vecinele de pe strada coji de oua pe care le amesteca cu miere si lapte[reteta garantata]ca sa-mi vindec fractura de humerus.. 🙄 Sa fii iubit la maxim..!!

Lasă un răspuns

