8 Martie!

tuturor-femeilor
Mamă, Tu eşti patria mea! Creştetul tău vârful muntelui acoperit cu nea.Ochii tăi mări albastre. Palmele tale arăturile noastre. Respiraţia ta nor din care curg ploi peste câmp şi oraş. Inelul din degetul tău cătare prin care ochesc în vrăjmaş. Basmaua steag, zvâcnind ca inima...Mamă, Tu eşti patria mea!
(Autor, Grigore Vieru)

La închiderea ediţiei, a sosit la redacţie :
un vestitor al primăverii din "grădinile de la Băileşti" ,  de la  Ilie Matra!
Un vestitor al primăverii din grădinile de la Băileşti vă dăruieşte Ilie Matra!

5 gânduri despre “8 Martie!

  1. popovici gh alexandru

    MII DE MULTUMIRI,NICULE !
    Dar de unde ai scos „drăcusorii” nu poti adăuga poza de la bust
    în sus ? Dacă da, te rog rezolvă problema.
    O săptămână cât mai bună.Salutări si numai bine.
    ALIOSA.

  2. popovici gh alexandru

    Multumesc,NICULE pentru promptitudine.Am inteles că cineva ti-a
    trimis 3(trei) poze de-ale mele.Posteaz-o pe cea ce mă înfătisează de la bust în sus.Dacă ai citit art.„BINE NE-AM REGĂ-
    SIT FRATILOR” ai înteles totul.
    O seară bună.ALIOSA.

  3. Nicu

    Pe cand si ziua Tatalui? Actualul legislativ coace la foc mic o lege prin care in prima duminica din luna mai sa fie Ziua Tatalui! Ne lipsesc poemele dedicate tatalui. Bine ca se va tine duminica, fiindca altfel ar trebui ca barbatii din campul muncii, sa-si ia o zi libera.

  4. popovici gh alexandru

    FELICITĂRI NICULE !
    Frumoasă fotografie si minunate versuri ( Dumnezeu să-l odihnească-n pace pe autor).Eu am felicitat toată partea feminină
    de la 1 MARTIE! O mai fac odată chiar de ora este înaintată.
    Scapă-mă te rog de drăcusorul din dreptul numelui căci eu nu stiu
    cum! Mersi si noapte bună!
    ALIOSA.

Lasă un răspuns

