LA MULTI ANI, 2009!

Un An Nou Fericit !
Anul 2009 să ne aducă sănătate, bucurie, împlinire, bogăţie, lumină, fericire deplină alături de cei dragi şi o plăcută REVEDERE!
14 gânduri despre “LA MULTI ANI, 2009!

  1. Ilie

    Viitorule bunic Fredy, zis Oltenu, azi m-am gindit la tine pentru ca am pacatuit ascultind din belsug Deep Purple si virtuozitatea lor m-a dus cu gindul la tine. Zici ca mai ai „amprentele” bune pentru chitara?

  2. Felicitari bunicului „Freddye” si sa cumpere o harta
    cu locurile de joaca, cu parcurile, caci va avea nevoie
    in curand! Sa nu uite mesajul poetului-filozof, Lucian
    Blaga:
    „Intelepciunea copilului e jocul,
    Jocul batranilor e intelepciunea”

  3. Ilie

    „Oltene” felicitari si trebuie sa te pregatesti , sa te pui pe invatat, cresterea nepotilor este o adevarata stiinta! Si mai lasati zeama de varza, e pacat cind recolta de struguri de anul trecut a fost foarte buna.

  4. "olteanu"

    LA MULTI ANI colegii mei de j”de milioane,sa ne vedem sanatosi si in formula completa la intalnire..Frate Nicu,Ilie si Nero ,v-am trimis niste e-mailuri de felicitare..Raportez supus ca pe data de 29 dec am aflat ca voi fi bunicul unei fetite asteptata de mult timp si de atunci mi s-au prajit circuitele iar zeama de varza [moare cum se zice prin AREDEAL]mi se urcase la cap..

  5. Frecventa cu care ne rarim, parca este prea deasa!
    Ne mor traitorii ar fi spus colegul istoric(Otu) si cu
    fiecare petala care cade din promotia noastra, moare
    o parte din istoria ei!
    Ma bucur ca dupa zile de „picurare” a aparut cu greu
    si „Freddye”!
    Imi cer scuze, dar eu nu pot transmite nimic pe”inbox”,
    am pus un cod si l-am uitat! Dar intr-o zi….
    Urez tuturor sa inceapa noul an sanatosi, ca in rest se
    descurca ei!

  6. Ilie

    Dragii mei, am schimbat anul, am umblat putin la un buton de la calculatorul vietii si uite, scrie deja 2009. Mi-e frica sa mai umblu ca s-ar putea sa schimb la mai mult, si nu vreau inca! La Multi Ani si voua!

  7. "olteanu"

    NICULE,pupati-as inteligenta ,iar ai umblat la butoane,iar trb sa-mi schimb nick-ul,cum le bidiganesti asa ,boss ?

  8. "olteanu"

    D-zeu sa aiba grija de sufletul lui CORNEL,il tin minte ,era prieten de nebunii cu SERBU MIRCEA..Iar pentru cei ramasi pe baricade..UN SINCER LA MULTI ANI,ramanem ,lupta continua.SHOW MUST GO ON

  9. "freddye"

    D-zeu sa-l odihneasca pe CORNEL,mi-l aduc aminte,era un nonconformist,bun prieten cu SERBU MIRCEA de la „E’.N-avem ce face fratilor colegi..Pentru cei ramasi pe baricade.,un LA MULTI ANI din inima si un AN NOU de vis..

  10. Ilie

    Colegul nostru Salagean Cornel din a XII-C ne-a parasit trecand la cele vesnice. A decedat in 27.12.2008 ca urmare a unui cancer de prostata.
    Dumnezeu sa-l odihneasca in pace!
    Cu bine,
    Corneliu Diaconu XII H

  11. Ilie

    Cred ca am sa largesc putin subiectul amintindu-va cugetarea, care spre marea mea jena nu stiu de unde vine, cred ca dintr-una din tarile nordice:
    „Intelepciunea si iubirea copilului e JOCUL
    Jocul si intelepciunea tinarului e IUBIREA
    Iubirea si jocul batrinului e INTELEPCIUNEA”
    Dupa cum vedeti dragii mei colegi in cele de mai sus nu se pomeneste nimic despre BOGATIE. Nici despre BUNASTARE. Putem presupune doua lucruri: Primul ar fi ca acei care au emis acele adevaruri simple si valabile in toata lumea nu stiau ce exista bogatie, avere, ca se adune bunuri si valori in gramezi ce nu vor fi niciodata destule si nici nu vor fi folosite sau folositoare pentru altii inafara celui care le stringe numai si numai pentru A AVEA. Al doilea lucru ar fi ca acestia erau BOGATI din start si nu cunoasteau alta stare decit acesta. Erau cei mai bogati din lume bucurindu-se de JOC, IUBIRE si INTELEPCIUNE si nimic nu credeau ca mai trebuie adaugat acestora pentru a fi fericiti.
    Va urez tuturor ca in anul 2009 SA FITI FERICITI! Si sa va daruiti unii altora fericire.
    LA MULTI ANI 2009!

  12. minunata urarea si sper sa se inplineasca pentru
    toti colegii, dar am o usoara retinere la chestia cu
    bogatia, care este destinata altor categorii sociale!
    Am fost in vara la festivitatea de absolvire a unei
    promotii cu profil economic si decanul le recomanda
    sa nu se opuna bunastarii si bogatiei!

Lasă un răspuns

