Portrete (2)

Sursa : Monografia liceului militar Ştefan cel Mare, autori: profesor Mihai Bejinaru, col(r) Doru Guşu.

Profesor BEJINARU Mihai

mihai bejinarumihai bejinarumihai bejinarumihai bejinaru

Profesor MEZINU Dumitru

mezinu dumitrumezinu dumitru

Profesor WETTER Maria
profesor Wetter Mariaprofesor Wetter Mariaprofesor Wetter Maria

Profesor DEBREN Oleh
Profesor DEBREN OlehProfesor DEBREN OlehProfesor DEBREN Oleh

Profesor ANDRIES George

andries-1andies-2

Profesor BEJINARU Ana

profesor Bejinaru Ana

bejinaru-ana-21bejinaru-ana-31

Profesor CALIN Elena
Calin ElenaCalin Elena

Profesor NITULESCU Aurelian
Nitulescu Aurelian p1 Nitulescu Aurelian-p2

Profesor CAMPAN Teodor
Campan Teodor-p1Campan Teodor-p2

Profesor NITULESCU Virginia
Nitulescu Virginia p1Nitulescu Virginia p2

Profesor DEBREN Maria
Debren Maria p1
Debren Maria p2

5 gânduri despre “Portrete (2)

  1. Au trecut aproape 200 de zile de la prima mea postare pe blogul promotiei ! DOAMNE ce repede-a trecut timpul si cat de multe s-au intamplat ! Daca as enumera DOAR TITLURILE articolelor scrise de mine si TITLURILE art.scrise de inimosii BLOGGERI la care EU am facut COMENTARII mi-ar trebui tot atatea ORE sa le caut,selectez si postez ! NU O SA FAC ACEST LUCRU ci doar o sa spun ca MA BUCUR DIN TOATA INIMA ca am postat atunci si primind incurajari de la cei DINAINTEA mea,am continuat sa postez pana in ULTIMA CLIPA in 20 august cand am plecat spre CAMPULUNG MOLDOVENESC la MAREA SARBATOARE oferita de ANIVERSAREA a 40 de ani de la absolvirea LM . In cele teei zile( 21-23 august )am TRAIT CLIPELE ADOLESCENTEI anilor 1966-1969 revazand locurile si profesorii,comandantii si colegii bucurandu-ma din plin de REVEDEREA dupa 40 de ani. A FOST SUPERB,EMOTIONANT si BENEFIC !
    JOS PALARIA in fata inimosilor FLACAI din COMITETUL DE ORGANIZARE care-au facut sacrificii imense pentru ca sa ne reantalnim si sa ne simtim minunat !Sa dea DUMNEZEU sa ne intalnim si-n 2014 la a 45-a aniversare poate char mai multi !
    ALIOSA de la 12-D.

  2. popovici gh alexandru

    Stimati absolventi „Promotia 1969 L. M.” toti profesorii nostri
    au fost niste oameni grozavi ! Ne-au fost si dascăli si părinti
    în acelasi timp ! Toti merită stima si respectul nostru. Corect
    este să-i postăm pe toti si fiecare dinte noi să spună câte ceva
    despre dumnealor.Cine a avut ideea de început merită tot respectul celorlalti.Haideti să continuăm ! Este îndemnul unui
    absolvent ce a simtit din plin grija părintească a tuturor profesorilor pe parcursul celor trei ani de L.M. Lăsati la o parte resentimentele căci toti ne-au vrut binele chiar de exagerau câteodată cu ezigenta ! Pe mine m-a înteles cel mai
    bine dl.prof.SPĂTĂRESCU FLORIN de matematică care si-a dat seama
    „că-s brânză bună în burduf de câine” si m-a slefuit cum a vrut domnia sa.De ce postez abia acum ? Pentru că acum am si eu
    cu ce. Salut cu respect pe toti cei în viată si mă aplec cu
    piosenie în fata memoriei celor care au plecat pe drumuri numai
    de ei stiute ! ALIOSA de la 12 D .

  3. olteanu"

    NICU,asa este,eu cred ca erau printre cei mai buni din tara..Cat eram eu de comod .nu putea sa nu se lipeasca ceva de mine..Dirigintele nostru AMICU” zicea ca sant branza buna in burduf de caine..Laboratoare.ce dotare aveau frate.Mai stiu ca la chimie ,d-na BEJINARIU era foarte multumita de mine ..puneam pe tabla formula oricarei sustante chimice care-i trecea prin cap..numai 9 si 10 aveam la ea..Chiar,imi pare rau ca nu prea m-am omorat cu invatatura..a trebuit sa recuperez mai tarziu..

  4. Nicu

    Am avut profesori de top. Am fost prima promotie cu 12 clase de liceu . Am invatat dupa manuale editate de profesori renumiti. Am pastrat manualul de „Elemente de analiza matematica si Mecanica” editiee 1968, autor Acad. Caius Iacob profesor la Facultatea de matematica-mecanica a Universitatii din Bucuresti.
    Un manual nu prea facil ca sa nu spun dificil. In prima parte am invatat calculul integral si diferential iar in partea a doua prin lectiile de mecanica trebuia sa fixam cunostintele de baza de calcul diferential, integral si teoria ecuatiilor diferentiale.
    Ehee! ce solicitare mare pe capul nostru sau cum au pariat unii pe noi.

  5. Frumos, sunteti pe drumul cel bun! Vedeti ca la
    profesorul Bejinaru nu se deschide fila 2.
    Prezentarea profesorului Mezinu este deosebit
    de realista si rezultatele meritorii in munca, inclusiv
    participarea elevului Ilie Matra la olimpiada de la
    Budapesta este un merit incontestabil si a profesorului!

Lasă un răspuns

