Buna dimineata

Asa se saluta la nunta in zona Prahovei, chiar daca e seara sau noapte,mi-a placut mult. E un simbol de inceput.

Acesta este Blogul deschis de colegul nostru Scutaru Ioan si care permite multe lucruri ce vor fi descoperite pe rind. Invit colegii sa posteze aici fotografii, comentarii, si tot ce considera util pentru noi.

Ilie Matra

56 de gânduri despre “Buna dimineata

  1. Aliosa

    BUNA DIMINEATA ILIE !
    E corect comentariul facut la inceputul paginii! BUNA DIMINEATA
    e cea mai frumoasa URARE ! Numai cine n-are cap n-o intelege!
    O ZI BUNA ITI DORESTE ALIOSA!

  2. Ilie

    Moda cu transportul de materiale de catre oameni nu a disparut inca. Anul trecut plecind la un „traning” (vai de mama ei limba romana, dupa turcisme, frantuzisme, slavisme acum e siluita cu englezisme) la Viena am fost rugat de catre cei de la firma sa duc si o piesa la reparat, un ambreiaj de la o masina de prelucrat hirtia. Nefiind nici prea mare nici prea greu, cam 7-8 kg, l-am impachetat in hirtie si l-am pus in geanta cu lucruri personale. La ghiseul de vizare a biletelor fata m-a intrebat daca nu dau geanta pentru cala avionului dar fiindca nu aveam lichide in ea su alte lucruri interzise, am optat sa o iau ca bagaj de mina. La cotrolul pentru trecere in zona libera, geanta a trect la tunelul de control prin transparenta, urmata indeaproape de incaltamintea si grosul hainelor mele, iar eu, descult si aproape dezabracat, la control cu detectorul de metale si manual, de care am trecut cu bine. Dupa ce m-am incaltat si imbracat ma indreptam spre geanta cind un domn ma opreste si ma intreaba:
    -Sinteti amabil, ca transportati in geanta?
    -Lucrurile personale.
    -Dar parca mai era si altceva.
    -A, da, zic amintindu-mi de ambreiaj, e o piesa de la o masina de prelucrat hirtia.
    -Am putea sa o vedem si noi?
    -Desigur, si dau sa ma indrept spre geanta. In clipa aceea patru „baiet” cit dulapul, pe care nu-i observasem pina atunci, s-au grupat in jurul gentii si m-au impiedicat sa ajung la ea.
    -Ne uitam noi, a spus pe un ton cam aspru de data asta domnul cu pricina.
    Si cu o grija si precautie deosebita au deschis geanta, au scos pachetul , au desfacut obiectul din ambalajul de hirtie si l-au luat la studiat. Atunci mi-am dat seama ca acesta avea un ax mai lung si privit prin transparenta putea fi asemanat cu ceva ciudat, ca o arma artizanala. S-au lamurit pina la urma si m-au rugat sa ma intorc la ghiseu si sa pun geanta pentru cala avionului. Si fiindca erau baieti bun si ne cunosteam din vedere pentru ca am fost de mai multe ori in zona libera pentru verificari la un repetor de telecomnunicatii, nu m-au mai controlat din nou. La intoarcere a fost mai simplu. Am preluat un colet cu cutite, de vreo 20 kg, dar stiam deja lectia asa ca l-am trimis acolo unde ii era locul. Si colegii mei din Viena cind vin la cite o interventie, trag dupa ei pe linga trusele de interventie si diverse colete cu materiale. Nimic nou sub soare.

  3. Asa cred si eu ca am facut o gresala! Oricum o
    sa mai incec odata fiindca calculatorul e in garantie!
    Cablul de conexiune se potiveste si la telefonul meu
    si vreau sa ridic niste poze.
    Cred ca am conectat cablul in port invers( UC e sub
    masa si nu am vazut ce fac) Poate din cauza ca nu
    am instalat in prealabil programul Setup Assistant.
    Despre transport materiale zic si eu una:
    Un coleg (mort in revolutie) a dus la Timisoara radiatorul
    de la P-15 si in gara l-a pus intr-un colt al salii si el
    statea in partea opusa sa nu-l vada lumea!

  4. Ilie

    Nu cred ca ai facut vreo greseala. Cred ca situatia ta este asemanatoare cu cea din bancul cu Bula. Bula incaltat cu tenisi chinezesti s-a aruncat de la etajul 10. Bula s-a facut praf dar tenisii nu au avut nimic. In situatia ta cred ca iPodul a scapat si s-a defectat sursa calculatorului, dar din pacate nu vei putea afla daca e bun sau nu pentru ca nu vei avea curajul sa il mai cuplezi la un port. Sugestia mea, inapoiaza-l sa-ti dea altul si pune-i sa-l probeze pe un calculator de fata cu tine. Iar insinuarea ta cu transformatorul de impulsuri imi aduce aminte cum, intr-o dimineata asteptind autobuzul care ne ducea la serviciu pe aerodrom, in fata Fabricii Modern din Timisoarea, de la statia tramvaiului care venea de la gara apare un biet soldat tragind dupa el un transformator de impulsuri de P35, legat cu o fringhie. Era ud tot de efort dar se grabea sa prinda autobuzul si a reusit. Asa veneau unele elementa de tehnica la reparat. Ce vremuri. Cind am predat functia de sef de atelier fix mi-au iesit lipsa pe linga altele, o amplidina si un grup electrogen ratacite pe teritoriu. La intrebarea Col Gaita ,sef serv. th., unde sint i-am spus ca in baie sau bucatarie, nu stiu exact, ca am avut nevoie de ele la o petrecere acasa.

  5. Mi-am cumparat iPod shuffle! L-am conectat la un
    port USB ptr. a incarca bateria si a importa muzica!
    Dupa cateva momente a inceput sa iasa fum din UC,
    parca luase foc trafo de impulsuri de la NRZ-ul lui Ilie!
    A trebit sa schib sursa de alimentare.
    Kakaia y menea asibka?

  6. Revenim la oile noastre!
    Deducem ca ai lipsit la ora predata de Loghin,
    cu privire la pastrarea actelor si a tinutei.
    Portfeiul(portmoneul este ptr. transport bani),
    se pastreza in buzunarul de la „pept”, inchis
    cu nasturele regulamentar.
    „Pieptenul” si oglinda in buzunarul stanga-sus!
    Aprinsibilul in buzunarul dreapta-sus!
    Tinuta trbuie sa fie dreapta si incheiata, nu de
    alvitar ca a lui Miron!….si altele!

Lasă un răspuns

